کد خبر : 249554
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 12:05
-

شمسایی: تفکر ما انتخاب بهترین ها در تیم ملی فوتسال است

شمسایی: تفکر ما انتخاب بهترین ها در تیم ملی فوتسال است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازی کردن با تیم‌های بزرگی مثل برزیل، آرژانتین و … انگیزه بازیکنان را مقابل این تیم‌ها بیشتر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال برای حضور در بازی‌های مقدماتی آسیایی (انتخابی مرحله اول جام جهانی) اظهار داشت: بعد از تورنمنت برزیل مجدداً به همراه کادر فنی، لیگ را زیر نظر داشتیم و فردا هم که هفته هشتم لیگ است قرار شده بعد از بازی‌ها ۱۶ نفر نهایی به اردوی تیم ملی را جهت اعزام به قرقیزستان اعلام کنیم.

وی افزود: البته قبل از تورنمنت برزیل اسامی ۲۵ بازیکن به فیفا اعلام شد و اگر اتفاقی صورت نگیرد و شرایط بد نباشد قرار است که ما ۸ بازیکن زیر ۲۶ سال داشته باشیم و بقیه بازیکنان را از لیگ انتخاب خواهیم کرد. بازیکنانی نظیر اصغر حسن‌زاده، جاوید، احمدی، توکلی، سپهر محمدی، عروجی وقدرت در صورت عملکرد مثبت به تیم ملی دعوت می شوند. اسماعیلی و صمیمی هم پیش از این خداحافظی کرده اند. هر کسی که از نظر شرایط فنی آماده بود را به تیم ملی دعوت خواهیم کرد. برای ما هیچ فرقی ندارد چه کسی به تیم ملی دعوت می‌شود و هدف موفقیت و سربلندی ایران است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: اولین اردوی تیم ملی قرار است ۱۰ مهرماه برگزار شود.

شمسایی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا فدراسیون و کمیته فوتسال توانسته شرایط را برای تیم ملی آماده کند، عنوان کرد: ما در تیم ملی دو بعد را پیش می‌بریم؛ اول اینکه بازی‌های تدارکاتی در مسیر خوبی قرار داشت. سال گذشته به فدراسیون اعلام کردیم که باید خارج از آسیا و با قاره‌های دیگر بازی تدارکاتی داشته باشیم که خدا را شکر در تورنمنت برزیل شرکت کردیم و توانستیم تیم را محک خوبی بزنیم. اگر ما در این تورنمنت شرکت نمی‌کردیم شاید دیگر تیم‌های قاره آمریکا با ما بازی نمی‌کردند به این دلیل که ما در سال‌های گذشته بدقول شده بودیم.

وی افزود:‌ با توجه به اینکه ما تحریم هستیم و فدراسیون شرایط اقتصادی خوبی ندارد جا دارد از همکاری خوب تاج ریاست فدراسیون فوتبال، ممبینی دبیرکل و اصولی رئیس کمیته فوتسال با توجه به هزینه‌‌های سنگین بلیت توانستند شرایط را برای حضور تیم ملی در برزیل فراهم کنند، تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بعد از حضور در قرقیزستان قرار است که با روسیه در ایران بازی کنیم. البته صحبت‌هایی هم با پاراگوئه شده و فدراسیون این کشور اعلام کرده رسماً باید مکاتبه صورت گیرد که ما بتوانیم از فیفا اجازه بازی با روسیه را بگیریم و اگر پاراگوئه هم در ایران حضور یابد تورنمنت سه‌جانبه می‌شود. البته ما به دنبال تیم چهارم نیز هستیم. تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم بازی با روسیه قطعی شده است.

شمسایی اظهار داشت: طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا ما در انتخابی جام ملت‌ها با تیم‌های مالدیو، لبنان و قیرقزستان هم‌گروه هستیم و قرار است ۱۵، ۱۷ و ۱۹ مهر با این سه کشور بازی کنیم. بعد از آن بازی با روسیه در اسفند خواهیم داشت و با توجه به اینکه جام ملت‌ها خارج از فیفادی است، باشگاه ها باید به بازیکنان لژیونر اجازه خروج بدهند تا در مسابقات شرکت کنند و پیش از این فدراسیون مکاتباتی با این باشگاه‌ها جهت حضور در بازی‌های آسیایی انجام داده است.

وی افزود: همه تفکر کادر فنی این است که ما بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کنیم. وقتی که با تیم های خوبی مثل برزیل و آرژانتین بازی می‌کنیم باید با تیم‌های ضعیف هم با همان انگیزه بازی کنیم. همیشه بازی کردن با تیم‌های بزرگ انگیزه را بیشتر می‌کند و هر کسی که انگیزه داشته باشد فرقی ندارد که چه بازیکنی است کادر فنی آنها را به تیم ملی دعوت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.