کد خبر : 259674
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 23:45
-

اهتمام ویژه مرتضایی به پوست‌اندازی تیم‌ملی افغانستان/ افغان‌ها از هلند گلر آوردند

اهتمام ویژه مرتضایی به پوست‌اندازی تیم‌ملی افغانستان/ افغان‌ها از هلند گلر آوردند

سرمربی تیم‌ملی فوتسال افغانستان در حال اتخاذ تدابیر خاص برای این تیم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مجید مرتضایی این روزها در کمپ تخصصی صداقت در مشهد به دور از هرگونه هیاهو آمار تمرینات آماده‌سازی تیمش را به بیش از ۸۰ جلسه تمرینی رسانده است؛ در شرایطی که بازیکنان افغانستانی مدنظرش در جریان لیگ در شرایط مسابقه هستند و در تعطیلات به اردو می‌آیند و مابقی نیز زیر نظر مستقیم او کارهای تاکتیکی را مرور می‌کنند.

شنیده‌ها از اردوی تیم‌ملی افغانستان حاکی از آن است که مرتضایی در دور جدید اردوهایش بنا را بر جوانگرایی و پوست‌اندازی این تیم برای حضور در دور نهایی جام ملت‌های آسیا گذاشته و همین موضوع نیز دلخوری‌هایی را از سوی نفرات مازاد به دنبال داشته است.

دعوت گلر افغانی مقیم و شاغل در لیگ هلند به اردوی تیم‌ملی، انتخاب بازیکنان جوان افغانستانی جدید به تیم و جلسات ویژه تاکتیکی برای تغییر شکل بازی افغان‌ها اقدامات جالبی است که مرتضایی برای تداوم پیشرفت تیمش در دستور کار قرار داده است.

نصیر صداقت مدیر این تیم نیز برای کمپی که هر روز تکمیل‌تر از قبل می‌شود، آشپز مخصوص استخدام کرده تا بازیکنان مجید مرتضایی در طول حضور در تمرینات نیازی به خروج از کمپ نداشته باشند و جالب اینکه افغانستان با این تمهیدات پس از انجام بازی تدارکاتی با تیم‌های مشهدی، در کمپ خود از آنها با شام نیز پذیرایی می‌کند.

گفتنی است تیم‌ملی فوتسال عراق اولین حریف تمرینی جدی افغانستان است که در هفته‌های آتی طی دو دیدار به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا مرتضایی با تجمیع نفرات باتجربه و جدید خود، عیار تیم را برای حضور در دور نهایی جام ملتهای آسیا محک بزند ضمن اینکه پس از آن نیز افغانستان آماده سفر به تایلند خواهد شد تا یک ماه زودتر به شرق آسیا برود و چندین بازی تدارکاتی را برای آبدیده شدن نفرات جدید برگزار کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.