حمید بیغم به مس سنگون پیوست
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با تصمیم کادر فنی باشگاه مس سنگون ورزقان حمید بیغم دستیار سالهای اخیر علی افضل برای فصل آینده رسما به این تیم پیوست تا سال آینده را در تبریز مربیگری کند. این مربی مشهدی که از هماهنگی بسیار بالایی با سرمربی اصفهانی مسیها از سالهای نه چندان دور همراهی




























