افتخاری:از کفاشیان مرخصی گرفته بودم/تمام شرایط را برای تیم ملی فراهم کرده بودم/پیش بینی می کردم بازی با پرتغال لغو شد/گزینه تیم ملی را به کفاشیان می دهم نه کمیته فنی
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری پس از اینکه یک هفته خبری از او نبود سرانجام در فدراسیون فوتبال حاضر شد و در گفتوگویی درباره علت بیخبری اش و همچنین مسائلی که در فوتسال رخ داد صحبتهایی انجام داد که در زیر میخوانید: آقای افتخاری یک هفته نبودید ؟ کافیست که یک هفته نباشیم.


























