کد خبر : 28969
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 - 23:58
دسته‌بندی نشده
-

علم فوتسال پایگاه خبری جان گرفت!

علم فوتسال پایگاه خبری جان گرفت!
سرویس علم فوتسال پایگاه خبری بعد از وقفه ای کوتاه با مطالب جدید و به صورت مستمر در خدمت مخاطبان فهیم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرویس علم فوتسال پایگاه خبری که یکی از بخش های اصلی سایت محسوب می شود بعد از وقفه ای کوتاه در فعالیت هایش، با برنامه ای جدید و گسترده و با شکل و شمایلی حرفه ای تر به دنبال این خواهد بود تا در مسیر پیشرفت علمی فوتسال دوستان گام موثری بردارد.

سرویس علم فوتسال از این پس به دبیری مهدی کاظمی که خود از مربیان سطوح پایه فوتسال است اداره خواهد شد و برنامه های ویژه ای برای مخاطبان خواهد داشت. این بخش در گذشته تنها یک روز در هفته و تنها از یک مدرس مطلب منتشر می کرد اما در طرح جدید تعداد مطالب هفتگی و نویسندگان افزایش خواهد یافت.

سرویس علم فوتسال پایگاه خبری فوتسال با توجه به گستردگی موضوعات به هفت زیرسرویس تقسیم شده است که این هفت بخش شامل: تکنیک، تاکتیک، تمرین، پزشکی و تغذیه، روانشناسی، بدنسازی و فرم ها است.

6

در هر کدام از این بخش ها به صورت هفتگی مطالب طبقه بندی شده از پایه تا پیشرفته و با مقاله های مدرسان و مربیان برجسته ارائه خواهد شد.

مطالب علمی که در این سرویس آماده شده است، به صورت پاورپوینت، پی دی اف و فیلم های آموزشی خواهد بود.

همچنین یکی دیگر از برنامه های این سرویس، معرفی نرم افزارهای آنالیز مربیان خواهد بود.

در بخش فرم ها نیز، تمام فرم های مورد نیاز در فوتسال از فرم های آنالیز بازیکن گرفته تا فرم های قرارداد برای دانلود در اختیار شما قرار می گیرد.

بدون شک طرح جدید پایگاه خبری فوتسال برای خدمت به جامعه فوتسال بدون کمک شما به ثمر نخواهد نشست و منتظر پیشنهادات و انتقادات سازنده شما درباره مطالب و برنامه های سرویس علم فوتسال هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۳۵

حرف نداره…
به شرط اینکه واقعا ادامه پیدا کنه و حمایت بشه.
موفق باشید…

نام ... یکشنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

آقایون خسته نباشید واقعااین خلا توفوتسال احساس میشه امیدوارم مطالب شما به بروزشدن مربیان زحمتکش کمک کنه ممنون پاینده باشین