کد خبر : 75199
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1395 - 10:53
-

پیام رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های آسیایی جام جهانی فوتسال

پیام رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های آسیایی جام جهانی فوتسال
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی فوتسال با ارسال پیامی به نمایندگان آسیا،برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی فوتسال با ارسال پیامی به نمایندگان آسیا،برای آنها آرزوی موفقیت کرد.در پیام شیخ سلمان بن ابراهیم آمده است:همه تیم های ما در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان نشان دادند که فوتسال در آسیا در حال رونق گرفتن است و اکنون آنها خود را در برابر بهترین تیم های جهان که در کلمبیا گرد آمده اند، خواهند آزمود.
سرعت بالا، مسابقات جذاب و گل های خیره کننده در بازیهای قهرمانی فوتسال آسیا در اوایل سال جاری، نشان داد که فوتسال همچنان در پرورش بازیکن نقش دارد. من مطمئن هستم در کلمبیا شاهد نمایش بهتری خواهیم بود.
این مسابقات برای دو تیم ازبکستان و ویتنام که برای اولین بار در جام جهانی فوتسال رقابت خواهند کرد، به یاد ماندنی خواهد بود. من برای هر پنج تیم آسیایی آرزوی موفقیت می کنم و مطمئن هستم که آنها با سبک عالی، تکنیک و روح ورزشکاری و همچنین غرور و افتخار نماینده شایسته ای برای آسیا خواهند بود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.