کد خبر : 157169
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1399 - 12:18
-

شمسایی:۱۵ ساعت طول کشید تا سرمربی گیتی پسند شوم/امسال بالاخره به هم رسیدیم

شمسایی:۱۵ ساعت طول کشید تا سرمربی گیتی پسند شوم/امسال بالاخره به هم رسیدیم

سرمربی جدید تیم گیتی پسند اصفهان گفت: برای هر دو طرف عجیب بود که چرا این سال‌ها با هم همکاری نکردیم و بالاخره به هم رسیدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت:دو جلسه خیلی مفصل با مدیران گیتی پسند داشتم؛ دو جلسه در تهران و سومین جلسه در اصفهان و ماحصل این سه جلسه ۱۵ ساعت طول کشید و شاهکار قراردادهای من به لحاظ زمانی که گرفته شد بود چون برای اولین بار با دکتر هدایتی که از حقوقدان های ورزشی قوی هست به جلسه رفتم و در فضایی دوستانه و حرفه ای صحبت کردیم و به توافق رسیدیم.
وی افزود: اهداف جنتی مدیرعامل باشگاه به عنوان کسی که از جیب شخصی هزینه می کند بلند مدت است و راجع به سه سال و پنج سال و جوانگرایی حرف می زد.این دورنما برایم قشنگ بود. بعد از افضل و باغبانباشی اصفهان کمتر بازیکن شاخصی به خودش دیده و این تیم به دنبال بومی گرایی هست.چون ریشه پدری ام اصفهان هست و پنج سال در اصفهان بودم به نتیجه رسیدیم و آماده می شویم برای یک تورنمنت فرسایشی در لیگ ایران.
شمسایی در مورد اینکه چرا در این همه سال حضور گیتی پسند در فوتسال فرصت مربیگری دراین تیم را پیدا نکرده است؟ تاکید کرد: آدم‌های بسیار بزرگی در گیتی پسند مربگیری کردند و تنها کسی بودم که در این تیم نبودم. افضل، شمس ،لک بی غم ،ناظم الشریعه، ابطحی، صانعی، خوراکچی و… همه آمدند و رفتند و یکی از صحبت‌ها این بود که چطور گیتی پسند در این همه سال با همه ایران صحبت کردند به جز با وحید شمسایی که اتفاقا برای هر دو طرف عجیب بود. امسال اتفاقا هر دو همدیگر را پیدا کردیم و به هم رسیدیم. هدفمان یک هدف و دیدگاهمان یک دیدگاه است.
سرمربی گیتی پسند ادامه داد: امیدوارم این مجموعه زده نشود. من هر جا رفتم بعداز من منحل شد. تام ایران خودرو،تاسیسات دریایی ،دبیری تبریز ،استقلال تهران ،فولاد ماهان اصفهان و…. این آدم از جیب شخصی هزینه می‌کند و تیم‌هایی که از جیب هزینه می کنند باید حمایت کرد. گیتی پسند سابقه زیادی دارد و همیشه در کورس بوده و روزهای بسیار سختی هم داشته است.
شمسایی در مورد اینکه گیتی پسند پتانسیل قهرمانی را دارد یا نه؟ خاطرنشان کرد: من زورم به رقابت با مس سونگون نمی‌رسد.البته گیتی پسند پارسال هزینه خوبی کرد و مربی خوبی هم داشت ولی فوتسال فراز و نشیب زیادی دارد .به این تیم آمدم که جایگاه داشته باشم و هدفم این هست که تلاش کنم برای موفقیت باشگاه.قطعا در کورس قهرمانی هستیم ولی قول قهرمانی ندادم.
شمسایی راجع به حضور این تیم در جام باشگاه های جهان گفت: این مورد دست خود مدیران گیتی پسند هست.من با تاسیسات دریایی به این مسابقات رفتم و مس سونگون هم یک دوره شرکت کرده است و معتقدم اگر شرایط طوری باشد که بتوانیم خودمان را نشان بدهیم خوب هست.ولی باید یک جلسه کامل بین من و باشگاه باشد که به جمع بندی کامل برسیم و اگر در اهدافشان باشد و ضرری به تیم نرساند این انتخاب را می کنیم.

سرمربی گیتی پسند در مورد زمان شروع تمرینات این تیم تاکید کرد:م نتظر سازمان لیگ هستیم تا درمورد شروع لیگ تصمیم گیری کنند و برنامه را که دادند تمرینات را زودتر شروع می‌کنیم.
شمسایی در پایان در مورد اینکه خودت هم بازی می کنی با تنها سرمربی خواهد بود گفت: درباره بازیکن مربی اگر ببینم می توانم در زمین کمک کنم لباسم را می‌پوشم و بازی می کنم اما تمرکزم بیشتر روی مسائل فنی است و دوست دارم روی نیمکت و سرمربی باشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.