کد خبر : 184267
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399 - 11:21
-

گزینه های هدایت کراپ الوند مشخص شدند

گزینه های هدایت کراپ الوند مشخص شدند

مسئولان تیم فوتسال کراپ الوند بعد از صعود به مسابقات لیگ برتر با ۳ گزینه برای سرمربیگری این تیم صحبت‌هایی انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال کراپ الوند قزوین فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته اول حضور داشت و در پایان این رقابت‌ها موفق شد به همراه تیم فودکا تهران جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را به دست آورد. هدایت تیم فوتسال کراپ الوند بر عهده حسین افضلی سرمربی با سابقه کشورمان بود. افضلی از زمانی که هدایت تیم کراپ را بر عهده گرفت توانست نتایج بسیار خوبی را با این تیم کسب کند و در پایان رقابت‌های لیگ دسته اول به مقام نائب قهرمانی دست یافت.
افضلی بعد از آنکه موفق شد کراپ را به مسابقات لیگ برتر بیاورد، تصمیم گرفت از سمت خود استعفا دهد. با وجود آنکه مسئولان باشگاه کراپ به شدت با رفتن این سرمربی مخالف بودند، اما افضلی تصمیم خودش را گرفته بود و قرار است فصل بعد به عنوان سرمربی در تیم فوتسال گهر زمین سیرجان حضور داشته باشد.

حال پس از این موضوع مدیران باشگاه کراپ الوند در تلاش هستند تا هر چه زودتر جایگزینی به جای افضلی در تیمشان پیدا کنند. آن طور که گفته می‌شود مسئولان این باشگاه تا امروز با ۳ گزینه صحبت‌هایی انجام داده اند و قرار است از بین آن‌ها به زودی یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب کرده تا تیم را برای حضور در فصل بعد لیگ برتر آماده کند. از اسماعیل تقی پور (سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون) و یعقوب مراقی (سرمربی سابق تیم فوتسال ملی حفاری اهواز) به عنوان گزینه‌های اصلی تیم کراپ الوند برای فصل بعد یاد می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.