کد خبر : 184796
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 12:40
-

بی غم:هنوز با کراپ به توافق نرسیده ام/برگزاری بازی‌های لیگ در ۱۰ مهر ماه از نظر علمی و عقلانی غیر منطقی است

بی غم:هنوز با کراپ به توافق نرسیده ام/برگزاری بازی‌های لیگ در ۱۰ مهر ماه از نظر علمی و عقلانی غیر منطقی است

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند درباره زمان آغاز لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی غم سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: در چند روز گذشته بار‌ها با مسئولان باشگاه کراپ الوند مذاکره کردم، اما هنوز با این باشگاه به توافق نرسیده ام. قرار است شنبه یا یکشنبه هفته آینده یک بار دیگر با مدیرعامل این باشگاه جلسه برگزار کنم.
او بیان داشت: مسئولان باشگاه کراپ افراد بسیار خوبی هستند و مدیرعامل این تیم هم یک آدم کاربلدی است و امیدوارم در نهایت هر چه به صلاح است رخ دهد.

بی غم درباره اینکه آیا برای فصل بعد لیستی به باشگاه کراپ داده است عنوان کرد: بله من برای فصل بعد نام چند بازیکن را به باشگاه ارائه کرده ام. در لیست من نام مهدی جاوید و محسن منتظمی وجود دارد. به هر حال مهدی جاوید بازیکن بسیار بزرگی است که همه تیم‌ها و مربیان آرزو دارند که او را به خدمت بگیرند و امیدوارم که بتوانیم با این بازیکن برای فصل بعد به توافق برسیم.

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره تاریخ شروع رقابت‌های لیگ برتر گفت: برگزاری بازی‌های لیگ در ۱۰ مهر ماه از نظر علمی و عقلانی غیر منطقی است. بهتر است سازمان لیگ تاریخ شروع این مسابقات را تغییر دهد. به دلیل شیوع ویروس کرونا بازیکنان حدود ۸ ماه در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکردند و از نظر بدنی در شرایط بدی قرار دارند. با این وضعیتی که برای جام ملت‌ها و جام باشگاه‌های آسیا به وجود آمده بهتر است سازمان لیگ برنامه ریزی بهتری برای شروع مسابقات فصل بعد لیگ برتر انجام دهد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.