کد خبر : 184814
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 10:05
-

عراقی زاده:مخالف شروع لیگ از مهرماه هستیم/مطابق لیست شمسایی بازیکن گرفتیم

عراقی زاده:مخالف شروع لیگ از مهرماه هستیم/مطابق لیست شمسایی بازیکن گرفتیم

قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: شروع لیگ فوتسال برای ۳ بازی از مهرماه و بعد ۴۰ روز تعطیلی منطقی نیست، بهتر است مسابقات بعد از جام ملتهای آسیا برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده در خصوص تصمیم سازمان لیگ فوتسال برای شروع لیگ برتر از مهر ماه، اظهار کرد: در جلسه هم اندیشی مدیران باشگاه‌ها به صراحت اعلام کرده بودیم که موافق شروع لیگ در مهر ماه نیستیم. چرا که شروع بازی‌ها در مهرماه برای انجام ۳ بازی مجتمع و بعد توقفی ۴۰ روزه برای تیم ملی و مسابقات جام ملتها منطقی نیست.

وی افزود: همه می دانیم که اکثر شهرهای ایران از جمله اصفهان از نظر شرایط کرونا در وضعیت قرمز هستند و شروع تمرینات به سختی امکانپذیر است. با این حال به دنبال مجوزهای لازم برای شروع مسابقات هستیم، چرا که اگر تاریخ شروع ۱۰ مهر ماه باشد فرصت زیادی نداریم.

وی ادامه داد: نکته مهم دیگر این است که از نظر اصول علمی حداقل ۴۰ روز فرصت بدنسازی نیاز است تا بازیکنان بتوانند خود را برای مسابقاتی در سطح لیگ برتر آماده کنند و با این روند ما آنها را در معرض آسیب دیدگی قرار خواهیم داد.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند، تصریح کرد: گفته شده مرحله اول از ۱۰ مهرماه به صورت مجتمع در یکی از شهرهای سفید برگزار می‌شود و بعد از آن بر اساس برنامه تیم ملی بازی‌ها متوقف می‌شود، با احترام به مسئولان تیم ملی باید خاطرنشان کنم، این مسئله از هر لحاظ به ضرر باشگاه و بازیکنان است که فقط برای انجام سه مسابقه در عرض ۶ روز در لیگ، بدنسازی کنیم و ناگهان مسابقات لیگ ۴۰ روز تعطیل شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اگر تعویقی در زمان جام ملت‌ها داشته باشیم، می‌توانیم از اواخر مهر ماه یا ابتدای آبان تا پایان سال، لیگ را برگزار کنیم؛ اما اگر در آبان ماه جام ملت‌ها برگزار شود، منطقی است که بعد از این مسابقات، لیگ برتر را با برنامه ریزی و انجام بازی های بیشتر آغاز کنیم و فکر می‌کنم تیم‌ها نیز موافق باشند.

عراقی زاده در خصوص بازیکنان مدنظر وحید شمسایی، گفت: بر اساس لیستی که سرمربی تیم در اختیار ما قرار داد، قرارداد بازیکنان تمدید یا بسته شد و با نفراتی که دیروز به تیم اضافه شدند در حال حاضر تقریباً لیست تکمیل است و در صورت نیاز و درخواست شمسایی اگر بازیکنی مدنظر بود با وی وارد مذاکره خواهیم شد.

در آخرین نقل و انتقالات انجام شده تیم فوتسال گیتی پسند، وحید شفیعی، مهدی مصطفای و مهران رضاپور به این تیم پیوستند و علی اصغر حسن زاده و حمید احمدی نیز قراردادهای خود را تمدید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.