کد خبر : 184812
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 10:01
-

مدیران لیگ برتری فوتسال به دنبال جلسه با دبیر کل فدراسیون

مدیران لیگ برتری فوتسال به دنبال جلسه با دبیر کل فدراسیون

اکثر مدیران تیم‌های لیگ برتری فوتسال که از زمان شروع فصل جدید این رقابت‌ها گلایه‌هایی دارند می‌خواهند این مورد را در جلسه ای با دبیر کل فدراسیون فوتبال مطرح کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سازمان لیگ فوتسال تصمیم گرفته فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را از ۱۰ مهر استارت بزند این درحالی است که تاریخ اعلامی با اعتراض اکثر تیم‌های لیگ برتری روبرو شده است.

پیش از این هم اکثر مدیران باشگاه ها در نشست هم اندیشی با سازمان لیگ فوتسال خواستار برگزاری بازی‌ها پس از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بودند اما در نهایت با توجه به تاکید سرمربی تیم ملی فوتسال قرار شد بازی‌ها از نیمه اول مهر شروع شود.

تیم‌ها معتقدند از لحاظ زمانی فرصت کمی برای آماده سازی تیم خود دارند و از سوی دیگر با توجه به شرایط بیماری کرونا برای اسپانسری و همچنین مسائلی مثل سالن تمرین با مشکل روبرو هستند.

در حالی که اعتراض این مدیران مورد قبول سازمان لیگ فوتسال قرار نگرفته آنها قصد دارند در جلسه‌ای با دبیر کل فدراسیون فوتبال زمان شروع بازی‌ها را به تعویق ییندازند.

مدیران در حال هماهنگی برای برگزاری یک جلسه با نبی هستند تا دبیر کل فدراسیون فوتبال را برای تعویق شروع لیگ برتر متقاعد کرده تا او تصمیم سازمان لیگ را وتو کند. این در حالی است که با وجود گذشت یک هفته از زمان اعلام شروع مسابقات هنوز هیچکدام از تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را آغاز نکرده اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.