کد خبر : 159020
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 12:30
-

تیم ملی فوتسال هم با ازبکستان بازی کند

تیم ملی فوتسال هم با ازبکستان بازی کند

در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران با ازبکستان بازی دوستانه خواهد داشت، تیم ملی فوتسال نیز می‌تواند برای برگزاری بازی با تیم فوتسال این کشور رایزنی کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی خود با حضور دراگان اسکوچیچ قرار است هفدهم مهر در تاشکند با تیم ملی ازبکستان یک بازی دوستانه برگزار کند. از سوی دیگر تیم ملی فوتسال ایران که باید در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به میدان برود هنوز نتوانسته بازی تدارکاتی برگزار کند و این امر به شدت ناراحتی سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی این تیم را در پی داشته است.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات مالی و مسائل دیگر تیم ملی هنوز نتوانسته بازی مناسبی داشته باشد و کمیته فوتسال نیز پس از لغو تورنمنت کیش نتوانسته حریف تازه‌ای برای تیم‌ملی پیدا کند. با توجه به این که تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایط موجود با ازبکستان دیددارخواهد شد می‌توان با رایزنی‌های صورت گرفته تیم ملی فوتسال این کشور را نیز برای بازی دوستانه با ایران متقاعد کرد. ازبک‌ها با وجود این که نتوانستند قهرمانی آسیا در فوتسال را داشته باشند اما از تیم‌های قدرتمند این قاره و از قدرت‌های سنتی آسیا به حساب می‌آید و برگزاری یک یا دو بازی دوستانه با این تیم پیش از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا می‌تواند محک خوبی برای شاگردان ناظم الشریعه باشد. به نظر می‌رسد کمیته فوتسال می‌تواند از فرصت بازی دوستانه تیم ملی فوتبال با ازبکستان استفاده کرده و رایزنی‌هایی برای حضور تیم ملی فوتسال ایران در این کشور و برگزاری بازی دوستانه بین تیم های دو کشور داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.