کد خبر : 184828
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 1:18
-

کراپ مدعی می شود؟

کراپ مدعی می شود؟

تیم فوتسال کراپ الوند قزوین که به تازگی در لیگ برتر حضور پیدا کرده در تلاش است تا بتواند در مسابقات فصل بعد بهترین نتیجه را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسئولان تیم فوتسال کراپ الوند قزوین برای حضور پر قدرت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر تا به امروز موفق شده علاوه بر تمدید قرارداد با چند بازیکن فصل گذشته خود، ۲ بازیکن با تجربه تیم ملی فوتسال کشورمان را هم به خدمت بگیرد. کراپی‌ها ابتدا توانستند قرارداد دانیال گیولی و محسن فرهمند ۲ بازیکن فصل گذشته خود را برای یک سال دیگر تمدید کند. گیولی و فرهمند فصل گذشته موفق شدند عملکرد بسیار خوبی از خودشان نشان دهند و نقش به سزایی در صعود این تیم به لیگ برتر داشته اند.
همچنین مدیران باشگاه کراپ الوند روز گذشته توانستند مهدی جاوید و محسن منتظمی ۲ بازیکن با تجربه تیم ملی فوتسال کشورمان را به خدمت بگیرند و از همین حالا برای سایر رقبا خط و نشان کشیدند. هر چند هنوز سرمربی این تیم برای فصل بعد مشخص نیست، اما شنیده می‌شود که حمید بی غم سرمربی سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تا حدود زیادی با این تیم به توافق رسیده و احتمالا به عنوان سرمربی کراپ الوند بر روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.