کد خبر : 184832
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1399 - 0:42
-

تمدید قرارداد سه بازیکن حفاری

تمدید قرارداد سه بازیکن حفاری

پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز، بازیکنان فصل گذشته تیم فوتسال ملی حفاری اهواز قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز بازیکن‌های سعید ممبینی، امیدخانی، مرتضی طاهر پور، امید رستمی و محمد ربی هاوی برای یک فصل دیگر برای این باشگاه به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز با بیان اینکه در تلاش هستیم بازیکنان خوزستانی را به استان بازگردانیم، گفت: در رقابت‌های لیگ برتر با ترکیب بومی شرکت خواهیم کرد.

سید سالار محمدنیا با اشاره به اینکه زمان آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به صورت قطعی مشخص نشده است، افزود: پس از اعلام زمان شروع رقابت‌ها تمرینات خود را در اهواز آغاز خواهیم.

پیش از این فارس ضیاغم، فرهاد کلاه کج، وحید کاظمی، محمد صفری و حسین فیهمی به تیم ملی حفاری اهواز پیوسته بودند و هومن یعقوبی، سینا ممبینی و شایان بنادری، قرارداد خود تمدید کردند.

تیم ملی حفاری اهواز در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شکست از تیم مس سونگون تبریز در مرحله یک چهارم نهایی از صعود به جمع چهارم نهایی بازماند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.