کد خبر : 184847
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1399 - 19:40
-

شش تیم فعال ، سه تیم بلاتکلیف، پنج تیم با حداقل امکانات

شش تیم فعال ، سه تیم بلاتکلیف، پنج تیم با حداقل امکانات

شش تیم لیگ برتری فوتسال با برنامه ریزی برای این مسابقات شرایط بهتری نسبت به سایر تیم‌ها دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال تنها کمتر از نیمی از تیم‌ها فعالیت‌های خود برای فصل جدید را استارت زدند و هشت تیم دیگر هنوز هیچ برنامه‌ای برای لیگ ندارند.

در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتری با شروع مسابقات در تاریخ ۱۰ مهر مخالف هستند و منتظر تغییر زمان شروع بازی‌ها مانده‌اند با این حال شش تیم برنامه‌های خود در نقل و انتقالات را شروع کرده و به نظر می‌رسد این تیم ها در زمره مدعیان فصل جدید رقابت‌ها باشند.

گیتی پسند اصفهان و مس سونگون دو مدعی سنتی لیگ برتر در کنار فرش آرای مشهد، حفاری خوزستان و سن ایچ ساوه دیگر تیم‌هایی هستند که در فصل نقل و انتقالات حضوری فعال داشته‌اند. به این جمع باید تیم تازه لیگ برتری شده کراپ الوند قزوین را اضافه کرد که با جذب چند بازیکن مطرح حسابی سروصدا به پا کرده است با این حال ۸ تیم لیگ برتری نیز هنوز هیچ برنامه‌ای برای شروع مسابقات ندارند.

تیم‌های پرطرفدار ستارگان ورامین، محمد سیمای قم و شهروند ساری در بلاتکلیفی به سر می‌برند. در این میان قمی‌ها به دنبال فروش امتیاز خود و دو تیم دیگر به دنبال پیدا کردن اسپانسر هستند. تیم‌های مقاومت البرز، هایپر شاهین شهر و اهورا بهبهان و ارژن شیراز هم مثل فصول گذشته با مشکلات مالی روبرو بوده و احتمالاً با حداقل امکانات وارد مسابقات می‌شوند. دیگر تیم تازه لیگ برتری شده یعنی فودکا تهران هم به دنبال فروش امتیاز خود است و زمزمه‌هایی از حضور محمد کشاورز به عنوان مربی بازیکن در این تیم شنیده می‌شود اما هنوز استارتی برای فصل جدید رقابت‌ها نزده‌اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.