کد خبر : 184873
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1399 - 22:37
-

افضل : به پیشنهاد ساکت وارد سپاهان شدم /همچنان سرمربی مس هستم / اطلاعی از تیمداری سپاهان در فوتسال ندارم

افضل : به پیشنهاد ساکت وارد سپاهان شدم /همچنان سرمربی مس هستم / اطلاعی از تیمداری سپاهان در فوتسال ندارم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: حضور در هیات مدیره باشگاه سپاهان تاثیری روی کارم به عنوان سرمربی تیم مس سونگون نمی‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در رابطه با آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون اظهار داشت: بعد از قهرمانی در لیگ و اتمام لیگ برتر تمرینات ما هم به دلیل شیوع ویروس کرونا تا به امروز برگزار نشده است.

وی در ادامه گفت: طبق هماهنگی که با باشگاه شده قرار است از هفته آینده تمرینات خود را برگزار کنیم و برای لیگ برتر و جام باشگاه‌ها آسیا که قرار است از آذرماه برگزار شود آماده شویم.

سرمربی مس سونگون همچنین در رابطه با شروع لیگ از دهم مهرماه گفت: ما به تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ احترام می‌گذاریم و برای ما فرقی ندارد چه زمانی شروع لیگ باشد اما هر چه زودتر برگزار شود برای ما بهتر است البته روز چهارشنبه هم قرار است قرعه کشی لیگ برتر در تبریز انجام شود شاید باز هم تغییراتی در شروع لیگ حاصل شود.

وی همچنین در رابطه با حضورش به عنوان یکی از اعضای هیت مدیره باشگاه سپاهان گفت:  جناب ساکت و بعضی از دوستان این پیشنهاد را به من دادند و من هم با توجه به اینکه هدفم در هر جا که باشم  کمک به ورزش به خصوص قشر جوانان است در نهایت قبول کردم.

افضل همچنین در پاسخ به سوالی که آیا از تیم فوتسال مس قصد جدایی دارید و آیا باشگاه سپاهان قصد تیم داری در لیگ برتر فوتسال دارد. گفت: خیر به هیچ وجع قصد جدایی ندارم و من همچنان به عنوان سرمربی در این تیم حضور دارم و بودنم جزو هیات مدیره باشگاه سپاهان آسیبی به کارم در تیم مس نمی رساند. اما در مورد تشکیل تیم فوتسال در سپاهان اطلاعی ندارم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.