کد خبر : 184849
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1399 - 10:15
-

بی‌غم: جاوید بر مبنای لیست من جذب شده است / کراپ نباید به دنبال قهرمانی در لیگ برتر باشد

بی‌غم: جاوید بر مبنای لیست من جذب شده است / کراپ نباید به دنبال قهرمانی در لیگ برتر باشد

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: من به باشگاه کراپ الوند لیست داده‌ام اما مذاکرات نهایی روز یکشنبه هفته آینده انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم در ارتباط با مذاکرات خود با باشگاه کراپ الوند برای هدایت تیم فوتسال این باشگاه اظهار داشت: من در حال حاضر مشهد هستم و روز یکشنبه هفته آینده مذاکرات نهایی را در تهران با کراپ الوند برای هدایت این تیم انجام می‌دهیم. البته من به کراپ لیست دادم و مهدی جاوید که جذب شد در لیست من هم بود. تیمی که به لیگ برتر صعود می‌کند مانند یک نهال است و باید ابتدا خود را تقویت کند و نباید به دنبال قهرمانی در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر باشد.

وی در خصوص شرایط تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود می‌کنند، تصریح کرد: تیمی که به لیگ برتر صعود می‌کند کار سختی دارد چون زمان می‌برد تا شرایط مسابقات عادت کند. مهم این است که این تیم‌ها نیاز به تلاش مضاعف دارند تا خود را با وضعیت لیگ برتر هماهنگ کنند. کادرفنی هم باید تلاش زیادی کنند. البته در حال حاضر چون حضورم در کراپ قطعی نیست به انتخاب دستیارانم فکر نکرده‌ام.

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان در خصوص آینده تیم فوتسال کراپ، خاطرنشان کرد: کراپ تا اینجای فصل نقل‌وانتقالات فعالیت خوبی داشته و بازیکنان باکیفیتی را جذب کرده است. البته برخی بازیکنان هم در لیست کراپ بودند که جذب گیتی‌پسند شدند. در حال حاضر زمان اهمیت زیادی برای کراپ دارد و نمی‌تواند همه بازیکنانی که می‌خواهد جذب کند را به بعد از انتخاب سرمربی موکول کند و من هم به همین دلیل به این تیم لیست دادم. در لیگ برتر فوتسال هم تجربه تیم‌ها و هم شرایط مالی آنها تاثیر زیادی در عملکردشان دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.