کد خبر : 184860
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1399 - 16:51
-

علاسوند : برای کسب قهرمانی لیگ برتر می جنگیم / امسال به لحاظ جذب بازیکن یکی از بهترین سالهای باشگاه حفاری بود

علاسوند : برای کسب قهرمانی لیگ برتر می جنگیم / امسال به لحاظ جذب بازیکن یکی از بهترین سالهای باشگاه حفاری بود

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: تیم ما همچون دیگر تیمهای لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی می جنگد و تلاش می کنیم جایگاه از دست رفته خود را پس بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند اظهار داشت: خوشبختانه امسال بازیکنان خوبی جذبکردیم و تلاش می کنیم نتایج ضعیف سال گذشته را جبران کنیم. تمام بازیکنان تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و آماده شروع تمرینات هستند اما ابتدا باید ببینیم لیگ چه زمانی آغاز می شود تا برنامه‌ریزی خود را بر آن اساس انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد بازیکنان سال قبل خود را حفظ کردیم گفت: همچنین با چند مهره خوب استان نظیر حسین فهیمی، سعید ترابی، وحید کاظمی، محمد صفری و مستوفی به توافق رسیدیم و آنها را جذب کردیم. ما به طور کامل از ظرفیت استان استفاده کرده و تیم خوب و یکدستی را بستیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان اینکه به دنبال جذب ۲ بازیکن دیگر نیز هستیم که در روزهای آینده تکلیف این موضوع مشخص می‌شود گفت: به لحاظ جذب بازیکن یکی از بهترین سالهای باشگاه ملی حفاری بود و ما توانستیم بسیار سریع و راحت تیم را ببندیم که جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه پارسال هیچ کس انتظار چنین نتایجی را از تیم ملی حفاری نداشت گفت: فکر می کنم باید از گذشته خود درس بگیریم و در سال جدید با توجه به بازیکنان جوان و باتجربه‌ای که اختیار کردیم عملکرد بهتری داشته باشیم هر چند کار بسیار سختی در پیش داریم.

علاسوند در خصوص کیفیت لیگ سال گذشته گفت: لیگ پارسال در مجموع به دلیل شیوع بیماری کرونا چندان خوب نبود در حالی که می‌توانست بهتر برگزار شود. امیدوارم لیگ جدید با یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی انجام شود و شرایط همه تیم‌ها را در نظر بگیرند.

وی در پایان گفت: اگر لیگ به صورت مجتمع برگزار شود، شرایط و برنامه‌ریزی خاص خود را دارد و تلاش‌مان را می‌کنیم که در چنین شرایطی بهترین نتیجه را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

تیم فوتسال ملی حفاری فصل گذشته در دور مقدماتی به مقام هشتم لیگ برتر فوتسال کشور رسید و در مرحلی پلی آف توسط مس سونگون از دور رقابت ها کنار رفت.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.