کد خبر : 184875
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1399 - 22:38
-

محمد نیا: با ترکیب بومی در لیگ شرکت می کنیم

محمد نیا: با ترکیب بومی در لیگ شرکت می کنیم

سید سالار محمدنیا از بومی شدن تیم ملی حفاری در لیگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید سالار محمدنیا مدیرعامل باشگاه شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه در تلاش هستیم بازیکنان خوزستانی را به استان بازگردانیم، گفت: در رقابت‌های لیگ برتر با ترکیب بومی شرکت خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: بودجه باشگاه ملی حفاری نسبت به سال های گذشته کاهش پیدا کرده است و قابل قیاس با سایر رقبا در لیگ برتر نیست و با توجه به اینکه جذب بازیکنان خارجی در تیم ها از طرف فدراسیون ممنوع اعلام شده است، قیمت بازیکنان ایرانی بسیار بالا رفته است و جذب بازیکن را برای باشگاهها سخت کرده است. اما ما در صدد هستیم با برنامه ریزی و رویکرد بومی و جوانگرایی در تیم های ورزشی خود ،در رقابتها حضور پیدا کنیم و از اعتبار ورزش خوزستان دفاع کنیم.

سید سالار محمدنیا با اشاره به اینکه زمان آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به صورت قطعی مشخص نشده است، افزود: پس از اعلام زمان شروع رقابت‌ها تمرینات خود را در اهواز آغاز خواهیم کرد.

پیش از این فارس ضیاغم، فرشاد کلاه کج، وحید کاظمی، محمد صفری،حسین فیهمی و سعید ترابیده به تیم ملی حفاری پیوسته بودند و فرید نمازی،احمد ملاعلی، محمد ربی هاوی، هومن یعقوبی، سینا ممبینی،سعید ممبینی،مرتضی طاهرپور، امید رستمی و شایان بنادری، قرارداد خود تمدید کردند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.