کد خبر : 184927
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399 - 12:42
-

جاوید:مس به قراردادی که بسته بودیم احترام نگذاشت/حاضرم قراردادم را رسانه‌ای کنم/مشکل گیتی پسند در مدیریت است نه مربی و بازیکن/بدون هیچ گونه تردیدی قراردادم با کراپ را امضا کردم

جاوید:مس به قراردادی که بسته بودیم احترام نگذاشت/حاضرم قراردادم را رسانه‌ای کنم/مشکل گیتی پسند در مدیریت است نه مربی و بازیکن/بدون هیچ گونه تردیدی قراردادم با کراپ را امضا کردم

بازیکن جدید تیم فوتسال کراپ الوند، گفت: برخی باشگاه‌ها که در سالیان اخیر به قهرمانی لیگ هم نرسیده‌اند به جای داشتن مدیران قوی، فقط توان مالی دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«مهدی جاوید» آقای گل لیگ برتر فوتسال در چهار سال اخیر پس از جدایی از تیم مس‌سونگون که در فصل گذشته توانست با شکست گیتی‌پسند اصفهان مقام قهرمانی لیگ را بدست بیاورد، به تیم تازه لیگ برتری شده کراپ الوند پیوست تا چالش جدیدی را در فوتسال ایران تجربه کند.

وی در خصوص دلیل جدایی از تیم فوتبال مس‌سونگون اظهار داشت: بعد از پایان فینال لیگ برتر به «حامد نجفی»  مدیرعامل باشگاه مس‌سونگون این قول رو دادم که سال بعد نیز در خدمت باشگاه مس باشم و حتی جزو اولین نفراتی بودم که قراردادم را با باشگاه تمدید کردم. با این کار حسن نیت خود را به آن‌ها نشان دادم چرا که سال بسیار خوبی را در تبریز گذرانده بودم، اما متاسفانه باشگاه مس به قراردادی که بسته بودیم احترام نگذاشت و مدیران رده بالای این باشگاه تحت تاثیر فضای رسانه‌ای که چند نفر از آقایان به ظاهر دلسوز فوتسال ایجاد کرده بودند، قرار گرفتند و اتفاقاتی افتاد که این افراد به دنبالش بودند.

وی ادامه داد: به هر حال چیزی که مشخص است این است که تیمی که سه سال پیاپی قهرمان ایران می‌شود،  بازیکناش لایق بهترین قراردادها هستند. به عنوان بازیکنی که چهار دوره اخیر آقای گل مسابقات شدم و نامزد بهترین بازیکن جهان و آسیا بودم که این عناوین مربوط به زمان حال است و نه گذشته، بالاترین قرارداد را با باشگاه مس بسته بودم. حتی حاضرم قراردادم را رسانه‌ای کنم.  آن دسته از آقایان هم که تا الان در مصاحبه‌های مختلف و گوناگون اذعان داشتند که باشگاه مس به صورت نجومی پول خرج می‌کند و ما بی‌پول هستیم،  قرارداد خود را رسانه‌ای کنند. آن وقت قضاوت با اهالی فوتسال باشد تا تشخیص بدهند که چه کسانی نجومی قرارداد بسته‌اند.

ملی‌پوش فوتسال ایران در مورد پیشنهاد گیتی‌پسند برای فصل آینده لیگ برتر، اظهار داشت: چندین بار با «وحید شمسایی» سرمربی گیتی‌پسند صحبت کردم و در حین مذاکره با او پیشنهادی از باشگاه کراپ‌ الوند به دستم رسید که پس از صحبت با «محسن نخ‌باف»  مدیرعامل باشگاه ترجیح دادم که کراپ الوند را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کنم.

جاوید درباره دلایل ‌پیوستن خود به تیم کراپ، عنوان داشت: بعد از اینکه قراردادم با باشگاه مس رسمی نشد، چند پیشنهاد داشتم که پس از حضور در باشگاه کراپ و صحبت با مدیر عامل باشگاه بدون هیچ گونه تردیدی قراردادم را امضا کردم و امیدوارم سال خوبی را در باشگاه کراپ تجربه کنم.

وی به عنوان بازیکن اسبق تیم گیتی‌پسند در مورد دلایل موفقیت نبودن این تیم در قهرمانی لیگ برتر فوتسال، گفت: تیمی که طی ۱۰ سال فعالیت در لیگ برتر ۱۳ سرمربی عوض کرده است، نشان می‌دهد که مشکلش در مدیریت باشگاه است نه مربی و بازیکن. هر کسی نیز انتقادی علیه این باشگاه داشته باشد، بیانیه‌ای از طرف گیتی پسند صادر می‌شود که این کار فرار رو به جلو است.

بازیکن تیم فوتسال کراپ الوند افزود: مسوولان گیتی‌پسند از نظر خودشان، کیفیت مدیریتی در حد تیم‌های اروپایی دارند، اما نتایج و هزینه‌هایی که کردند نشان می‌دهد جز ضربه به منافع باشگاه کار خاصی انجام ندادند و توان انجام تصمیمات درست را ندارند. در این فصل نیز که اختیاری در تصمیمات باشگاه ندارند، باز هم به صندلی گرم خود چسبیدند تا فقط نظاره‌گر اتفاقات باشند. آن‌ها باید این واقعییت را قبول کنند از زمانی که «علی طاهری»  از مدیرعاملی باشگاه گیتی‌پسند کنار رفت، تنها عامل اتکا این افراد منابع مالی بوده نه چیز دیگری.

وی تصریح کرد: هر بحرانی که در گیتی پسند به وجود آمد، آن‌ها بدترین تصمیمات ممکن را اتخاذ کردند. سال قبل ۵ بازیکن اصلی تیم را در نقل و انتقالات از دست دادند و چند برابر هزینه کردند تا شاید بتوانند جایگزینی پیدا کنند. به طور قطع اگر گیتی‌پسند بتواند جام قهرمانی را به دست بیاورد با اتکا به ظرفیت بازیکنانش است نه مدیریت امتحان پس داده این افراد.

آقای گل لیگ برتر فوتسال در خصوص نحوه برگزاری لیگ فصل آینده، اظهار داشت: با توجه به نوع برگزاری لیگ امسال به نظر من مرحله دوم لیگ که به صورت رفت و برگشتی بین ۶ تیم اول برگزار می‌شود به دلیل نزدیکی تیم‌ها جذابیت مسابقات را از سال‌های قبل بیشتر کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.