کد خبر : 184948
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1399 - 13:39
-

فخیم:شمسایی با مسئولان مس تماس داشت/او تیم ما را به هم ریخت/قهرمانی با این کارها ارزشی ندارد/ مس با حسن زاده مذاکره کرده بود/گیتی پسند به من هم پیشنهاد داد

فخیم:شمسایی با مسئولان مس تماس داشت/او تیم ما را به هم ریخت/قهرمانی با این کارها ارزشی ندارد/ مس با حسن زاده مذاکره کرده بود/گیتی پسند به من هم پیشنهاد داد

کاپیتان تیم فوتسال مس‌سونگون، گفت: شمسایی با مصاحبه‌هایی که انجام داد، تیم ما را بهم ریخت؛ به نظر من قهرمانی به این شکل هیچ ارزشی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«فرهاد فخیم» در خصوص جدایی بازیکنان ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون از این تیم، بیان داشت: مصاحبه‌های «وحید شمسایی» سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان علیه تیم ما کار خودش را کرد. او با حرف‌هایی که زد، فکر مسوولان باشگاه مس را خراب کرد و باعث شد تا آن‌ها با قرارداد جدید بازیکنانی همچون «مهدی جاوید» و «حمید احمدی» که از ما جدا شدند، مخالفت کنند.

وی ادامه داد: من شنیدم که شمسایی حتی با مسوولان مس تماس گرفته و به آن‌ها گفته که هزینه‌هایی که شما می‌کنید به فوتسال ضربه می‌زند و باعث ضعیف شدن دیگر تیم‌ها می‌شود اما حالا همه دیدند که گیتی‌پسند به چه شکلی هزینه کرده و چگونه بازیکن‌ ما را خریده است. البته این پول‌ها نوش جان رفقای ما در فوتسال. من که نمی‌گویم پول خرج نکنید اما این را می‌گویم که چرا فکر مسوولان باشگاه مس را علیه تیم ما خراب می‌کنید؟ تیم ما کلا ۱۲ نفر است اما گیتی‌پسند ۱۶ بازیکن جدید اضافه کرده است. پول این خریدها چقدر می‌شود؟ تیم ما با «اصغر حسن‌زاده» مذاکره کرد اما گیتی‌پسند رقمی پیشنهاد داده بود که ما نمی‌توانستیم بپردازیم بعد آنوقت شمسایی می‌گوید مس نجومی پول می‌دهد.

کاپیتان تیم فوتسال مس‌سونگون تصریح کرد: شمسایی رفیق و مربی من بوده، اما انتظار چنین رفتاری را از او نداشتم. این صحبت‌ها و حاشیه‌ها اصلا زیبنده فوتسال ایران نیست.

فخیم تاکید کرد: برای شمسایی احترام قائل هستم اما از طرفی هم از کسی نمی‌ترسم و حرفم را رُک می‌زنم. دوست داشتیم رفقای ما در مس سونگون می‌ماندند و به تیم‌های دیگر نمی‌رفتند اما حالا عیبی ندارد. این را هم باید بگویم که این قهرمانی‌ها که بخواهد با تضعیف تیم‌های دیگر بدست بیاید هیچ ارزشی ندارد. این فوتسال یک روز تمام می‌شود اما این ‌کارها یاد همه می‌ماند.

وی افزود: شمسایی در مصاحبه‌ای گفته بود که پول ما به خرید جاوید نمی‌رسد اما او دروغ می‌گوید زیرا مطمئن هستم گیتی‌پسند به «مهدی جاوید» پیشنهادی بسیار بالا داده بود اما او به دلیل مسائل اخلاقی به این تیم نرفت.

ملی‌پوش اسبق فوتسال، گفت: تیم‌ گیتی‌پسند به من‌ هم پیشنهاد داده بود که حتی رقم آن از مس هم بالاتر بود اما قبول نکردم. آن‌ها هر روز به من زنگ می‌زدند اما من نمی‌توانستم این پیشنهاد را قبول کنم.

فخیم در پایان در خصوص زمان شروع لیگ، بیان داشت: به نظر من لیگ برتر هرچه زودتر شروع شود، بهتر است و حتی اگر جام ملت‌ها عقب افتاد نظرم این است که زمان شروع لیگ به تعویق نیفتد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.