کد خبر : 184976
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 14:43
-

بهادری:کاملا دوستانه از فرش‌آرا جدا شدم/به لژیونر شدن فکر می‌کنم/با شمسایی به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستیم

بهادری:کاملا دوستانه از فرش‌آرا جدا شدم/به لژیونر شدن فکر می‌کنم/با شمسایی به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستیم

کاپیتان سابق تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: امیدوارم فرش‌آرا در غیاب من بتواند نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری در خصوص فصل آتی لیگ‌ برتر فوتسال ایران و پیوستنش به گیتی‌پسند اصفهان اظهار کرد: مثل تمامی بازیکنان فوتسال که از تیم خود جدا می‌شوند، من هم بدون هیچ مشکلی و کاملا دوستانه از فرش‌آرا جدا شدم و هیچ‌گونه حاشیه‌ای در کار نبوده است. خودم را جزئی از خانواده فرش‌آرا می‌دانم و امیدوارم این تیم در لیگ برتر آتی موفق باشد.

وی ادامه داد: امسال هم در لیگ برتر ایران به میدان می‌روم و بعد از آن به لژیونر شدن فکر می‌کنم. با تیم گیتی‌پسند اصفهان قرارداد بستم و امیدوارم فصل خوبی را با این تیم سپری کنم. گیتی‌پسند با بازیکنان، امکانات و سابقه درخشانی که دارد فکر می‌کنم بهترین انتخاب ممکن بود. پیش از این هم در تاسیسات دریایی با وحید شمسایی کار کرده‌بودم.

بهادری تاکید کرد: شمسایی شناسنامه فوتسال ایران و جزو بزرگان است. امیدوارم همچون تجربه موفق تاسیسات، با گیتی پسند هم به قهرمانی ایران دست یابیم.

بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند در خصوص شرایط خاص کرونایی لیگ برتر فوتسال افزود: امیدوارم پروتکل‌ها به معنای واقعی رعایت شوند و خدای ناکرده با توجه به در پیش بودن لیگ برتر، شاهد اتفاقات بد برای فوتسالی‌ها و خانواده‌هایشان نباشیم. ابدا مخالف آغاز لیگ نیستم و به نظرم با توجه به اینکه زمان رفتن کرونا مشخص نیست، باید سعی کنیم به زندگی ادامه دهیم، اما امیدوارم پروتکل‌ها به شکلی دقیق رعایت شود تا حادثه‌ای تلخ رقم نخورد.

ملی‌پوش سابق تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد عنوان کرد: فرش‌آرا تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ است و امیدوارم با حمایت هواداران و مسئولان موفق باشد و نتایج خوبی کسب کند. فوتسال خراسان پر از استعداد است و نباید چراغ آن خاموش شود. فرش‌آرا بستری مناسب برای رشد فوتسالیست‌های خراسانی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.