کد خبر : 184959
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 8:12
-

جعفری: شمسایی آنقدر بزرگ است که همیشه دوست داشتم کنار او باشم/ هنوز هم می توانم به تیم ملی کمک کنم

جعفری: شمسایی آنقدر بزرگ است که همیشه دوست داشتم کنار او باشم/ هنوز هم می توانم به تیم ملی کمک کنم

بازیکن فصل گذشته کراپ الوند ایرانیان می گوید که مورد توجه وحید شمسایی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«بهروز جعفری» بازیکن ۳۲ ساله فصل گذشته تیم فوتسال کراپ الوند، یکی از ارکان صعود این تیم به لیگ برتر به شمار می رود. این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتسال را در کارنامه خود دارد، حالا گفته می‌شود که با تیم کراپ برای سال آینده به توافق نرسیده و به احتمال زیاد این تیم را ترک خواهد کرد.

جعفری در خصوص دلیل جدایی خود از تیم فوتسال کراپ، عنوان کرد: به دلیل عدم توافق مالی و اختلاف سلیقه با مربی جدید، نتوانستم با تیم کراپ قراردادم را تمدید کنم. با وجود اینکه «حمید بی‌غم» نظر مثبتی روی من داشت اما متوجه این موضوع شدم که در اولویت این مربی نیستم. من دوست دارم در هرتیمی که هستم جزو نفرات اصلی و تاثیرگذار تیم باشم و اگر در تیم کراپ می‌ماندم از این بابت به مشکل می‌خوردم.

ملی‌پوش اسبق فوتسال ادامه داد: از سال ۸۴ که در لیگ بازی کردم به جز یکی دو سال اول که بسیار جوان بودم در بقیه سال‌ها همیشه جزو نفرات مهم تیم‌هایم بودم. من اولین بازیکن ایرانی بودم که در لیگ اسپانیا بازی کرده است و به همین دلایل دوست ندارم در تیمی بازی کنم که در اولویت مربی نباشم.

جعفری افزود: هیچ مشکلی با مدیریت باشگاه و مجموعه کراپ نداشتم و از آن‌ها به دلیل حضورشان در فوتسال تشکر می‌کنم. برای دوستان صمیمی خودم مثل «مهدی جاوید»، «مهران عالیقدر» و دیگر دوستانم که در این باشگاه هستند هم آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد انتخاب تیم جدیدش برای فصل آینده، گفت: «وحید شمسایی» با من تماس گرفت و گفت که دوست دارم در گیتی‌پسند کمکم کنی. من می‌دانم که در تیم گیتی‌پسند رقیب «قدرت بهادری» هستم. او جزو بازیکنان تاپ لیگ برتر است و باید بجنگم و رقابت کنم تا بتوانم بازیکن موثری باشم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال تصریح کرد: من و شمسایی تمام صحبت هایمان را انجام دادیم. از او بپرسید که من هرجایی که آقا وحید بوده به او اعلام کردم که دوست دارم در تیمش باشم. اصلا در مورد مسائل مالی صحبت نکردم چرا که شمسایی آنقدر بزرگ است که همیشه دوست داشتم در هر تیمی کنار او باشم.

وی افزود: من برای تیم کراپ در این فصل بسیار مفید و موثر ظاهر شدم و شمسایی نیز بازی های من را برای کراپ دیده و به من اعتماد دارد. می‌خواهم نشان دهم که با اینکه ۲ سال در لیگ حضور نداشتم اما هنوز می‌توانم برای تیمم تاثیرگذار باشم.

جعفری بیان داشت: این قول را به سرمربی تیم ملی هم قول می‌دهم که بهروز جعفری هنوز هم می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند و امیدوارم بار دیگر پیراهن تیم کشورم را بپوشم و توانایی‌های خودم را نشان دهم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.