کد خبر : 184974
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 14:04
-

علاسوند:اولویتمان قرار گرفتن در بین تیم های بالای جدول است/به لحاظ جذب بازیکن یکی از بهترین سالهای حفاری بود

علاسوند:اولویتمان قرار گرفتن در بین تیم های بالای جدول است/به لحاظ جذب بازیکن یکی از بهترین سالهای حفاری بود

سرمربی تیم فوتسال ملی ‌حفاری معتقد است که در این فصل بازیکنان خوبی اختیار کرده که از انگیزه بالایی برخوردارند و برای کسب نتایج ایده آل متحد و یک‌دل شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند اظهار داشت: برای فصل آینده سعی کردیم از وجود بازیکنان جوان و باتجربه بهره ببریم همچنین یکی از برنامه های ما جذب بازیکنان سابق تیم بود که در طول سال های گذشته از جمع ما جدا شده بودند.

وی افزود: ما با استفاده از تمام ظرفیت استان بازیکنان مدنظرمان را جذب کردیم. حالا اولویتمان قرار گرفتن در بین تیم های بالای جدول است و سعی می‌کنیم در لیگ امسال، نهایت امتیاز را کسب کرده و جایگاه خوبی برای خود دست و پا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان اینکه سیاست گذاری باشگاه ملی حفاری استفاده از بازیکنان بومی و جوان در تیم است گفت: خوزستان سرشار از بازیکن مستعد و جوان است که در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارند و می توانند برای فوتسال کشور موثر واقع شوند. امسال برخی از بازیکنان ما به دلیل پیشنهادات بهتر و یا دیگر مسائل از تیم جدا شدند که ما بازیکنان خوبی جایگزین آنها کردیم.

وی ادامه داد: شهاب طالبی یکی از بازیکنان موثر ما برای گذراندن خدمت سربازی به تیم فوتسال مقاومت البرز رفت به همین دلیل ما به دنبال جذب یک مهاجم هستیم تا ترکیب خود را کامل تر کنیم. روز گذشته رشید قلی پور را که سابقه بازی در تیم فوتسال ملی حفاری دارد با قراردادی به مدت ۲ فصل به جمع بازیکنان تیم اضافه شد.

علاسوند ادامه داد: در این فصل بازیکنانی همچون محمد صفری، حسین فهیمی، حمدا… قنواتی، سعید ترابیده، فرهاد کلاه کج و وحید کاظمی را جذب کردیم همچنین شایان بندری، هومن یعقوبی، سینا ممبینی، امید خانی، فرید نمازی، احمد ملاعلی، سعید ممبینی، مرتضی طاهر پور، امید رستمی و محمد ربیهاوی قراردادشان را به مدت یک فصل دیگر با باشگاه تمدید کردند.

وی بیان کرد: به لحاظ جذب بازیکن یکی از بهترین سالهای باشگاه ملی حفاری بود و ما توانستیم به سرعت بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. امیدوارم در فصل آینده با حمایت هواداران بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور به صورت رفت و برگشت از ابتدای آبان ماه سال جاری برگزار می شود. تیم فوتسال ملی حفاری فصل گذشته در دور مقدماتی به مقام هشتم لیگ برتر فوتسال کشور رسید و در مرحلی پلی آف توسط مس سونگون از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم فوتسال ملی حفاری سابقه کسب مقام دوم و سوم در لیگ برتر فوتسال کشور را در کارنامه دارد و از اولین سال برگزاری رقابت های لیگ برتر به عنوان نماینده استان در مسابقات حاضر است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.