کد خبر : 184955
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 8:00
-

لیگ فوتسال از دو قطبی بودن در آمد

لیگ فوتسال از دو قطبی بودن در آمد

با فعالیت خوب چند تیم در نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال، فصل جدید این رقابت‌ها دو قطبی نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در سال‌های اخیر و با انحلال تیم های فوتسالی چون منصوری قرچک، تاسیسات دریایی تهران و دبیری تبریز لیگ برتر فوتسال از چند قطبی بودن خارج و همه قدرت‌ها به دو تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان خلاصه شد.

با جمع شدن ستاره های لیگ در این دو تیم عملا سایر تیم‌ها شانسی برای قهرمانی نداشتند و جدال برای تصاحب جام بین این دو تیم بود اما فعالیت های اخیر چند تیم در فصل و نقل و انتقالات نوید یک لیگ پرهیجان و چند قطبی را می‌دهد.

در کنار گیتی پسند که با بازگشت وحید شمسایی و جذب چند بازیکن یک چهره جذاب به خود گرفته و مس سونگون که سعی کرده با حفظ اسکلت اصلی خود تیمی قدرتمند را همچون گذشته روانه مسابقات کند چندتیم دیگر نیز توانسته اند خود را به سطح این دو تیم نزدیک کنند. جدی ترین تهدید برای گیتی پسند و مس سونگون تیم کراپ الوند است که با صعود به لیگ برتر چند ستاره را جذب کرده تا ضلع سوم مثلث قهرمانی لقب گیرد.

این تیم بازیکنانی چون مهدی جاوید، مهران عالیقدر، مصطفی نظری، علی عابدین، علیرضا رفیعی پور، محسن منتظمی و … را جذب کرده تا نشان دهد حتی عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است. تیم سن ایچ ساوه نیز که فصل قبل پدیده مسابقات بود با هدایت جواد اصغری مقدم و حفظ بازیکنان کلیدی خود و جذب بازیکنای چون سینا پرکاس، پژمان بهادیوند،  مهرداد کریمی و علی رضا ابوالقاسمی تیم خوبی شده است.

حفاری خوزستان که دو فصل اخیر از تیم قدرتمند گذشته فاصله گرفته بود این فصل شرایط خوبی در نقل و انتقالات داشته و با جذب نفراتی چون حسین فهیمی، محمد صفری، رشید قلی پور و … شرایط مناسبی دارد. فرش آرای مشهد که قرار است با مجید مرتضایی وارد مسابقات شود محمد بیضایی، محسن محمد زاده و علی اسعدی را جذب کرده و احتمال جذب نفرات دیگر هم هست. به این جمع تیم فودکای تهران را هم اضافه کنید که شنیده می شود با تغییر اسپانسر با محمد کشاورز به عنوان مربی بازیکن وارد مسابقات شده و چند چهره شاخص نیز در لیست این تیم قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.