کد خبر : 184957
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 8:03
-

پرطرفدارترین تیم‌های لیگ برتر فوتسال در گیرودار مشکلات مالی

پرطرفدارترین تیم‌های لیگ برتر فوتسال در گیرودار مشکلات مالی

با نزدیک شدن به آغاز رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم هایی هستند که مشکلات مالی دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با نزدیک شدن به زمان شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال هنوز چند تیم محبوب و پرطرفدار لیگ برتر برنامه‌ای برای حضور در بازی‌ها ندارند و حتی تیمداری آنها نیز در هاله ای از ابهام است.

تیم شهروند ساری که از تیم های پرطرفدار فوتسال ایران است با بروز برخی مشکلات، حمایت گذشته را ندارد و سعید نجاریان مدیرعامل این باشگاه هنوز در پیدا کردن اسپانسر موفق نبوده و با جدایی چند بازیکن این تیم،شرایط آن‌ها برای فصل جدید مناسب نیست.

تیم محمدسیمای قم هم که اکثرا در سالن مملو از تماشاگر حیدریان قم هر حریفی را به دردسر می انداخت پس از ناکامی در فروش امتیاز نتوانسته اسپانسر مناسبی هم پیدا کند و با جدایی چند بازیکن این تیم معلوم نیست با چه کیفیتی در بازی‌ها شرکت می‌کند. این در حالی است که مالک باشگاه هم تمایلی به تیمداری ندارد.

تیم ستارگان ورامین هم که فصل قبل به جمع چهار تیم برتر پلی آف فوتسال راه یافت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند. اتفاق امیدوار کننده در این تیم این است که هنوز بازیکنان آن‌ها روانه تیم‌های دیگر نشده‌اند با این حال  ورامینی‌ها که دوست دارند همیشه در جمع مدعیان باشند این فصل برای حضور در مسابقات با چالش‌هایی روبرو هستند. سرمربی این تیم یعنی رضا داورزنی هم هدایت تیم دسته اولی شهرداری قرچک را برعهده گرفته و این تیم برای انتخاب سرمربی نیز باید اقدام کند.

تیم اهورای بهبهان دیگر تیم پرطرفدار لیگ برتر هم مثل فصول گذشته با مشکلات مالی دست و پنجره نرم می‌کند وهیچ خبری از این تیم در فصل نقل وانتقالات، انتخاب سرمربی و شروع تمرینات نیست

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.