کد خبر : 184992
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1399 - 13:44
-

کشاورز:به نظرم قرعه ما کمی سخت است/فرماندار و شهردار شهرری هم قول حمایت داده اند

کشاورز:به نظرم قرعه ما کمی سخت است/فرماندار و شهردار شهرری هم قول حمایت داده اند

مربی _بازیکن راگا تهران گفت: تلاش میکنیم تا این تیم در لیگ برتر حفظ شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز اظهار داشت: با توکل به خدا این فصل با همکاری آقایان قهرمانی، پری آذر، نوروزی و مزروعی در خدمت تیم راگا خواهیم بود و امیدوارم بهترین عملکرد را در کنار هم داشته باشیم.

وی در رابطه با برنامه جذب بازیکنان راگا افزود: با توجه به بودجه ای که باشگاه برای جذب بازیکنان در نظر گرفته، بازیکنان خود را جذب خواهیم کرد و تاکنون با تعدادی از بازیکنان مذاکره کرده ایم و با تعدادی از بازیکنان فصل گذشته هم به توافق رسیده ایم و امیدوارم بازیکنانی را جذب کنیم که بتوانند به تیم راگا کمک کنند.

ملی پوش اسبق کشورمان در خصوص برنامه تیمش در لیگ گفت: برنامه ی اصلی و اولیه تیم ما برمبنای حفظ تیم راگا در لیگ برتر است و تلاش میکنیم تا این تیم در لیگ برتر حفظ شود.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات عنوان کرد: اینکه بازیها از حالت مجتمعی خارج شد خیلی خوب است و اینکه که بازیها به صورت رفت و برگشت انجام میشود و تیمها برای رسیدن به قهرمانی باید ۲۲ بازی برگزار کنند اگر مثل سالهای گذشته انجام میشد هم فرق چندانی نداشت چرا که ۲۲ بازی و ۲۶ بازی خیلی تفاوتی ندارد اما حالا که تصمیم به برگزاری بازیها به این نحو شده تمام تیمها تلاش خواهند کرد تا به هدف خود برسند.

کشاورز در خصوص قرار گرفتن راگا در گروه دوم افزود: به نظر من گروهی که در آن قرار گرفتیم گروه سخت تری است چرا که با تیمهایی هم گروه شده ایم که بازیکنان سابق خود را حفظ کرده اند و نفرات جدید خوبی به تیم شان اضافه کرده اند و همین امر باعث میشود تا این تیمها هماهنگ تر باشند و این موضوع کار را سخت میکند اما در کل باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا به اهداف مان برسیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.