کد خبر : 185014
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1399 - 21:01
-

مذاکره قمی ها با یک‌مربی بومی

مذاکره قمی ها با یک‌مربی بومی

حسین صبوری به عنوان سرمربی تیم فوتسال محمد سیما قم انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین صبوری به عنوان سرمربی تیم فوتسال محمد سیما قم انتخاب شد و هدایت این تیم را در فصل جدید رقابت های فوتسال لیگ برتر برعهده دارد.

حسین صبوری سرمربی جوان فوتسال استان پیش از این هم هدیات نماینده فوتسال قم را  برعهده داشت و با نظر مثبت مدیران باشگاه در فصل جدید لیگ برتر هدایت محمد سیما را بر عهده دارد.

تمرینات شاگردان صبوری در هفته جدید آغاز می‌شود، محمد سیما با چند بازیکن جدید به توافق رسیده که حضور آنها در ترکیب نماینده قم روزهای شنبه و یکشنبه نهایی می‌شود.

نماینده فوتسال قم در لیگ برتر در گروه اول مسابقات با تیم‌های گیتی پسند اصفهان مدعی عنوان قهرمانی، ستارگان ورامین، شهروند ساری، مقاومت البرز، اهورا بهبهان و کراپ الوند ایرانیان هم گروه شد.

تیم فوتسال محمد سیما  علاوه بر رقابت با گیتی پسند متمول، باید با تیم پر ستاره الوند ایرانیان هم رقابت کند. شهروند ساری هم که در فصول گذشته همواره برای قمی‌ها دردسر ساز بوده دیگر حریف جدی سوهان خواهد بود.

در هفته اول رقابت‌ها سوهان قم میزبان کراپ الوند ایرانیان خواهد بود، مسابقاتی که قرار است در آبان ماه برگزار شود و تیم‌ها در دو گروه و به شکل دوره‌ای با هم رقابت کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.