کد خبر : 185031
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1399 - 12:44
-

رعدی: فضای مجازی روش مناسبی برای آماده سازی فوتسالیست‌های ناشنوا نیست

رعدی: فضای مجازی روش مناسبی برای آماده سازی فوتسالیست‌های ناشنوا نیست

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: هر چند از زمان شیوع ویروس کرونا تا الان از طریق فضای مجازی در جریان وضعیت آمادگی بدنی و فنی بازیکنان هستیم اما کافی نیست و از برنامه های پیش بینی شده عقب هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی، سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان درباره زمان تشکیل اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان اظهار کرد: هنوز ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را صادر نکرده و ما همچنان از طریق فضای مجازی در جریان وضعیت آمادگی بدنی و فنی بازیکنان قرار می گیریم.

وی گفت: نزدیک به ۸ ماه است که اردوها تعطیل شده و متاسفانه تمام برنامه هایی که برای پیشرفت تیم ملی فوتسال ناشنوایان پیش بینی کرده بودیم به دلیل کرونا عملیاتی نشد و از برنامه های خود عقب هستیم.

رعدی پیرامون این پرسش که چقدر بازیکنان از نظر روحی به خاطر این بیماری متزلزل شده اند، گفت: خوشبختانه فدراسیون برای این که بازیکنان از نظر روحی با مشکل مواجه نشوند هفته پیش مبلغی را به حساب آنها واریز کرد تا با انگیزه بیشتری تمرینات خود را در منزل پیگیری کنند، البته فوتسال چون یک رشته تیمی است فضای مجازی برای آماده سازی بازیکنان کافی نیست و باید زودتر اردوها تشکیل شود تا  در جریان وضعیت بازیکنان قرار بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان تصریح کرد: زمانی که هدایت تیم را بر عهده گرفتم به دلیل این که رنج سنی اکثر بازیکنان بالا بود سال گذشته با جوانگرایی که در تیم انجام دادیم حداقل ۶ بازیکن جوان را تزریق تیم کردیم و الان تیم شرایط خوبی دارد اگر وضعیت کشور از نظر کرونا به حالت عادی برگردد مشکلی برای آماده سازی تیم نداریم و دوباره می توانیم در بازده زمانی کوتاه تیم را به آمادگی قبل برسانیم.

وی در پایان افزود: با توجه به این که تا پایان سال ۲۰۲۰ کلیه مسابقات فوتسال ناشنوایان لغو شده فعلا برنامه ای برای آماده سازی تیم نداریم و تمام برنامه ریزی ها برای سال آینده پیش بینی شده که مسابقات جهانی و المپیک ناشنوایان را پیش رو داریم که امیدوارم شرایط برگزاری این دو تورنمنت فراهم شود تا به خاطر کرونا فوتسالیست های ناشنوا این دو رویداد مهم را نیز از دست ندهند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.