کد خبر : 185021
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1399 - 10:10
-

شمسایی: به بخش زیادی از اهدافمان در نقل و انتقالات رسیدیم/ در فصل جدید ۷ تیم مدعی قهرمانی هستند

شمسایی: به بخش زیادی از اهدافمان در نقل و انتقالات رسیدیم/ در فصل جدید ۷ تیم مدعی قهرمانی هستند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: در فصل آینده ۷ تیم مدعی قهرمانی خواهند بود و باید زودتر تاریخ شروع لیگ برتر فوتسال را مشخص می‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در ارتباط با قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتسال و شرایط تیم گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: کراپ الوند که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده تیم خوبی دارد یکی از همگروهی‌های ماست و به نظرم حتی مدعی قهرمانی است. در حال حاضر منتظر هستیم تا تمریناتمان را آغاز کنیم و برای این موضوع باید زودتر تاریخ شروع لیگ برتر فوتسال را مشخص می‌کردند. یک بار گفتند ابتدای مهر، بار دیگر اعلام کردند ابتدای آذرماه و پیش از آن هم ابتدای آبان را قبلاً اعلام کرده بودند. ما باید تاریخ دقیق شروع مسابقات را بدانیم تا بتوانیم به درستی تمرین کنیم. می‌خواستیم از امروز وارد تمرین شویم، اما بلاتکلیف بودیم و این بد است.

وی در ادامه در خصوص فصل نقل و انتقالات، تصریح کرد: به بخشی از آنچه که می‌خواستیم دست پیدا نکردیم، اما به بیشتر آنچه که مورد نظرمان بود رسیدیم و از باشگاه گیتی‌پسند در این مورد تشکر می‌کنم. نود درصد بازیکنان گیتی‌پسند در گذشته جزو شاگردان من بودند و به تازگی بهروز جعفری را هم از کراپ الوند جذب کردیم. لیگ فوتسال لیگ نام‌ها نیست و در لیگ برتر هر تیمی بیشتر تلاش کند، موفق می‌شود. در فصل آینده به جز ما، شش تیم دیگر هم مدعی قهرمانی خواهند بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌‎پسند در پایان پیرامون تیم‌های مدعی قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر فوتسال، خاطرنشان کرد: به جز گیتی‌پسند که همیشه مدعی قهرمانی بوده، تیم‌های سن‌ایچ ساوه، حفاری اهواز، کراپ الوند ایرانیان، مس سونگون، مقاومت کرج و فرش‌آرا مشهد هم دیگر مدعیان قهرمانی فصل آینده لیگ برتر فوتسال هستند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.