کد خبر : 185254
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1399 - 11:36
-

پرهیزکار:قبل از جام ملت‌ها آسیا، بازی تدارکاتی خواهیم داشت/ شمس هنوز استعفا نداده و عضو کمیته فنی است

پرهیزکار:قبل از جام ملت‌ها آسیا، بازی تدارکاتی خواهیم داشت/ شمس هنوز استعفا نداده و عضو کمیته فنی است

رئیس کمیته فوتسال گفت: درست است شیوع کرونا کار را برای بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال سخت کرده اما حتما قبل از جام ملت‌ها بازی دوستانه برگزار می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزگار در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی فوتسال،  اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا کار را برای همه رشته‌های ورزشی در جهان سخت کرده که فوتسال هم شامل این موضوع می‌شود. اطلاع دارید در این شرایط سخت ما توانستیم با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی جز اولین تیم‌های ملی باشیم که اردوی خود را برگزار کنیم.

وی درباره آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضور در جام ملت‌ها، عنوان کرد: در مورد بازی‌های تدارکاتی قرار بود تورنمنت کیش را برگزار کنیم که متاسفانه با انصراف کویت همراه شدیم. قطعاً ما قبل از رقابتهای آسیایی بازی‌های دوستانه خواهیم داشت و بعد از آن راهی جام ملت‌ها می شویم.

پرهیزگار در مورد جدایی ساکت از فدراسیون فوتبال و خبرهایی مبنی بر استعفای حسین شمس از کمیته فنی عنوان کرد: هنوز جلسه کمیته فنی تشکیل نشده است. رفتن ساکت قعطی شده و فرد دیگری در این سمت معرفی می شود اما شمس هنوز استعفای خود را اعلام نکرده پس هنوز جزو کمیته فنی هستند و ما از تجربیات وی در این کمیته بهره می‌بریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.