کد خبر : 185637
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 10:19
-

کمالی:چاره ای جز خداحافظی و جدایی از جمع ارژنی ها ندارم

کمالی:چاره ای جز خداحافظی و جدایی از جمع ارژنی ها ندارم

حمید کمالی از هدایت تنها نماینده فارس در فصل جدید لیگ برتر فوتسال صرف نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که زمانی تا شروع فصل تازه مسابقات دسته برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور باقی نمانده ، حمید کمالی سرمربی ارژن شیراز با جدایی از این تیم ، وضعیت نماینده فارس را بغرنج تر کرد.

حمید کمالی درباره جدایی خود از تیم ارژن گفت : هواداران دوست داشتنی ارژن با اینکه وقت خداحافظی از شما و تیم ارژن فرا رسیده اما خاطراتی که در طول سال های گذشته در ذهنم نقش بسته و سختی ها و مشکلاتی که در کنار هم برای موفقیت ارژن پشت سرگذاشتیم تا همیشه با بنده باقی خواهد ماند اما فکر نمی کنم فرد دیگری می توانست با نامهربانی‌ها و مشکلاتی که در حق تیم ارژن شد براحتی کنار بیاید.

او ادامه داد: چاره ای جز خداحافظی و جدایی از جمع ارژنی ها ندارم و جا دارد از افراد مانند کریمی مالک تیم ارژن ، کوروش امامی فر ، سعید خبازیان ، مصطفی تمدن و امید ابراری نیا که همیشه کمک حال بنده و تیم ارژن بودند و برای سربلندی و موفقیت ارژن تلاش کردند تشکر کنم و امیدوارم فوتسالیست‌های ارژن شیراز با قدرت به حیات خود در رقابت های پیش رو ادامه دهند و باعث شادی هواداران شوند.

ارژنی ها که هنوز تکلیف حضورشان در لیگ برتر فوتسال مشخص نیست با جدایی بازیکنان موثر فصل گذشته خود نظیر مصطفی فخری و محمد بیضایی نژاد، هنوز موفق به جذب بازیکنان با کیفیتی نشدند تا کار دشواری برای رقابت با رقیبان تا بن دندان مسلح خود داشته باشند .

لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم در دو گروه هفت تیمی برگزار می شود که تنها نماینده فارس در این مسابقات در گروه دوم با تیم های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، حفاری خوزستان، هایپر شاهین شهر و فودکا تهران همگروه است.

این رقابت ها قرار است از ۳۰ آبان ماه بصورت متمرکز برگزار شود و ارژن شیراز در هفته نخست به مصاف فرش آرا مشهد خواهد رفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.