کد خبر : 185680
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1399 - 12:06
-

تصمیم مبهم AFC برای فوتسال جام باشگاه‌های آسیا

تصمیم مبهم AFC برای فوتسال جام باشگاه‌های آسیا

تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۱ ابهاماتی را درباره معرفی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته گذشته بود که فدراسیون فوتبال ایران نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا را منتشر کرد.

در این نامه آمده بود: «مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا که قرار بود امسال برگزار شود، با تصمیم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا به سال ۲۰۲۱ موکول شد … میزبانی دور بعدی مسابقات برعهده امارات باقی می ماند و این مسابقات از ۱۴ تا ۲۵ جولای ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.»

این رقابت ها در حالی قرار است ۲۳ تیر تا ۳ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شود که هنوز مشخص نیست قهرمان فصل گذشته لیگ فوتسال ایران یعنی مس سونگون در آن حاضر می شود و یا قهرمان فصل بعد (مسابقاتی که هنوز شروع نشده) نماینده ایران خواهد بود؟

برای پیگیری این موضوع و رفع ابهام از نحوه تعیین نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا با آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال ایران تماس گرفت.

جابری در این خصوص گفت: ما هم منتظر دستورالعمل AFC هستیم تا ببینیم تاریخ جدید اعلام شده ادامه مسابقات ۲۰۲۰ است که به تعویق افتاده و یا مسابقات جام باشگاه های ۲۰۲۰ آسیا در کل لغو شده است و باید قهرمان فصل بعد را معرفی کنیم.

در صورتی که AFC جام باشگاه های ۲۰۲۰ را لغو کرده باشد، تیم قهرمان فصل آینده لیگ برتر راهی این رقابت ها خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.