کد خبر : 186005
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 - 13:44
-

هاشم زاده: حضور شش مدعی لیگ را جذاب می کند / مشکلی با ناظم الشریعه نداشتم

هاشم زاده: حضور شش مدعی لیگ را جذاب می کند / مشکلی با ناظم الشریعه نداشتم

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان تاکید کرد که هیچ مشکلی با سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌زاده درباره حضورش در کادر فنی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: سال‌ها در کادرفنی تیم ملی بودم اما به خاطر وجود برخی مشکلات تصمیم گرفتم به گیتی پسند بیایم، با داود پرهیزگار(رییس کمیته فوتسال) صحبت کردم و او هم موافقت کرد تا این اتفاق رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی از تیم ملی به خاطر مشکلات مالی بوده است یا خیر؟ عنوان کرد: مسائل مالی هم بخشی از مشکلات بود اما در کل خیلی دوست ندارم درباره جزئیات صحبت کنم و برای تیم ملی هم مثل همیشه آرزوی موفقیت دارم.

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد اینکه آیا با محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی مشکل داشته یا خیر؟ تاکید کرد: اصلا و ابدا هیچ مشکلی با ناظم‌الشریعه نداشتم.

هاشم‌زاده در خصوص حضورش در تیم گیتی‌پسند و اینکه آیا برای نوع همکاری و شرح وظایف با وحید شمسایی جلسه داشته یا خیر؟ گفت: هنوز به صورت رسمی جلسه‌ای نداشتیم تا ببینیم شرح وظایف ما چیست؟ اما مشکلی از این بابت نیست و قطعا کنار هم برای موفقیت گیتی‌پسند تلاش می‌کنیم.

وی درباره وضعیت سال آینده لیگ برتر فوتسال کشورمان تاکید کرد: هر سال لیگ سخت‌تر می‌شود و امسال چهار، پنج مدعی قهرمانی داریم. چند سال پیش فوتسال راحت‌تر بود اما واقعا هر سال از نظر تکنیکی و تاکتیکی پیشرفت می‌کند.

مربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: امسال غیر از گیتی‌پسند و مس سونگون، تیم‌های کراپ الوند، فرش آرا، حفاری و سن‌ایچ هم بسیار قدرتمند هستند که این مسئله لیگ را جذاب‌تر می‌کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.