کد خبر : 186009
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 - 20:01
-

کشاورز: شش بازیکن جدید گرفتیم / از لحاظ مالی محدودیت داریم

کشاورز: شش بازیکن جدید گرفتیم / از لحاظ مالی محدودیت داریم

سرمربی_بازیکن تیم راگا تهران گفت : قطعاً حضور هواداران در سالن‌ها جذابیت فوتسال را چند برابر خواهد کرد و باید بگویم فوتسال بدون هوادار معنایی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز سرمربی تیم لیگ برتری راگا تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد : تا به حال توانستیم با چند بازیکن فصل گذشته باشگاه تمدید کنیم و چند بازیکن جدید نیز به تیم اضافه کردیم و با مذاکراتی که در روزهای گذشته انجام داده‌ایم در هفته آینده نیز بازیکن جذب خواهیم کرد.

وی افزود : طی روزهای گذشته تمرینات آماده سازی تیم آغاز شده و برای موفقیت در گروه دشواری که در آن حضور داریم باید آماده‌سازی بسیار خوبی داشته باشیم.

سرمربی_بازیکن راگا تهران درخصوص سبک برگزاری مسابقات اظهار داشت : ابتدا گفتند مسابقات به صورت مجتمع و متمرکز برگزار خواهد شد که با توجه به شرایط تیم ملی و شرایط بیماری تصمیم مناسبی بوده، اما زمانی که مسابقات از حالت مجتمع خارج شد فکر می‌کنم اگر لیگ به صورت گذشته و در یک گروه کامل برگزار می شد خیلی بهتر از سبک برگزاری کنونی بود، چون در این حالت ۲۲ هفته باید به مسابقه بپردازیم و در حالت عادی ۲۶ هفته باید بازی می کردیم که تفاوت چندانی از لحاظ زمان و هزینه وجود ندارد.

کشاورز در پاسخ به این سوال که، چه نظری درباره حضور هواداران در سالن ها دارید، گفت : قطعاً حضور هواداران در سالن‌ها جذابیت فوتسال را چند برابر خواهد کرد و باید بگویم فوتسال بدون هوادار معنایی ندارد، اگر شرایط فراهم شود فکر می کنم حضور یک پنجم ظرفیت سالن کار بسیار خوبی باشد، البته قطعاً سلامت و جان انسان‌ها در الویت قرار دارد و حضور هواداران بستگی به فراهم آوردن شرایط خواهد داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.