کد خبر : 186019
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 13:11
-

ادعای مربی کویت: فوتسال قهرمانی آسیا باز هم به تعویق می‌افتد

ادعای مربی کویت: فوتسال قهرمانی آسیا باز هم به تعویق می‌افتد

سرمربی تیم ملی فوتسال کویت از احتمال تعویق مجدد مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چندی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ از ۳ تا ۱۳ دسامبر (۱۲ تا ۲۳ آذر) به میزبانی کویت برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها پیش از این قرار بود به میزبانی ترکمنستان در اسفند پارسال برگزار شود اما به دلیل قوانین سختگیرانه این کشور در رابطه با بیماری کرونا در نهایت دولت ترکمنستان مجوز برگزاری این بازی‌ها را نداد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی بازی‌ها را به کویت بسپارد.

کویتی‌ها نیز البته در رابطه با کرونا سخت‌گیری هایی دارند. این کشور که تمایل زیادی دارد تا پس از رفع تعلیق بار دیگر در فوتسال شرایط بهتری پیدا کند در شرایطی میزبانی این بازی‌ها را پذیرفته که چندان مایل نیست در آذر ماه میزبان این مسابقات باشد.

بنا بر ادعای کاکائو، سرمربی برزیلی تیم ملی فوتسال کویت که در یک گفت‌.گوی خصوصی با سرمربی تیم ملی ایران مطرح کرده کنفدراسیون فوتبال آسیا فشار زیادی به کویتی‌ها برای برگزاری این بازی‌ها در زمان اعلام شده یعنی آذر امسال وارد کرده است اما عدم توضیحات بیشتر در مورد این مسابقات مثل تغییر در قرعه کشی بازی‌ها و … شائبه تعویق مجدد بازی‌ها را قوت بخشیده است.

کاکائو معتقد است احتمال اینکه دولت کویت با وجود فشار کنفدراسیون فوتبال آسیا زیر بار برگزاری این بازی‌ها در تاریخ اعلام شده نرود زیاد است و شاید باز هم این مسابقات به تعویق بیفتد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.