کد خبر : 186067
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399 - 21:26
-

ارژن قادر به تیمداری نیست؛ هیات فوتبال دنبال جایگزین

ارژن قادر به تیمداری نیست؛ هیات فوتبال دنبال جایگزین

ارژن شیراز در آستانه لیگ برتر فوتسال حالش ناخوش است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال مردان کشور قرار است در صورت صدور مجوز ستاد کرونا در ورزش با حضور ۱۴تیم از نیمه اول آبان ماه آغاز شود.

این روز‌ها تیم‌های مختلف، به دنبال جذب بازیکنان توانمند و حفظ بازیکنان موثر خود هستند، اما خبر‌های خوبی از نماینده فارس به گوش نمی‌رسد.
جدا شدن بیش از ده بازیکن و اعلام استعفای حمیدرضا کمالی سرمربی ارژن، نشان از هم پاشیدگی این تیم و نبود آینده‌ای روشن در برابر روی آن است.
کریمی مالک تیم می‌گوید مشکلات مالی بیش از حد به ما وارده شده است و قادر به تیم داری نیستیم.
امامی فرد دبیر هیات فوتبال شیراز می‌گوید به دنبال کمک به تیم ارژن هستیم، اما منابع مالی هیات نیز محدود است و در صورت انصراف ارژن در لیگ برتر، تیم دیگری را جایگزین آن می‌کنیم.
این صبحت دبیر هیات فوتبال شیراز هم دلگرم کننده نیست، زیرا در این زمان باقی مانده که هنوز تکلیف تیم ارژن مشخص نشده است، با سختی بسیار می‌توان یک تیم دیگر را از پایه تشکیل داد و راهی لیگ کرد.
بر اساس قرعه کشی انجام شده، مس سونگون ورزقان مدافع عنوان قهرمانی، فرش آرا مشهد تیم سوم فصل گذشته، سن ایچ ساوه تیم ششم فصل گذشته، ملی حفاری ایران اهواز، هایپر شهر شاهین شهر و تیم تازه برتری فودکا تهران با ارژن هم گروه شدند.
در گروه نخست نیز تیم‌های گیتی پسند اصفهان، ستارگان ورامین، شهروند ساری، محمد سیما قم، مقاومت البرز، اهورا بهبهان و کراپ الوند قرار گرفتند.
ارژن شیراز در فصل ۹۹-۹۸ این مسابقات با ۲۶ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.