کد خبر : 186057
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399 - 17:12
-

پرهیزکار: دنبال پیدا کردن اسپانسر برای اعزام تیم ملی فوتسال به کویت هستیم/ پیش از اعزام به جام ملت‌های آسیا اردو و بازی‌های تدارکاتی خواهیم داشت

پرهیزکار: دنبال پیدا کردن اسپانسر برای اعزام تیم ملی فوتسال به کویت هستیم/ پیش از اعزام به جام ملت‌های آسیا اردو و بازی‌های تدارکاتی خواهیم داشت

رییس کمیته فوتسال گفت: در صورت جذب حامی مالی و تامین هزینه اعزام به کویت، تیم ملی فوتسال ایران به این کشور سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود پرهیزکار درباره برنامه های تیم ملی فوتسال ایران گفت: همانطور که پیش از این هم اعلام شد با وجود برخی مشکلات، موفق به انجام هماهنگی های لازم جهت اعزام تیم ملی فوتسال به ازبکستان و انجام دو دیدار تدارکاتی شدیم. این اتفاق در شرایط فعلی بهترین اقدام ممکن است و قطعا برای تیم ملی مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا پیش از اعزام به مسابقات جام ملتهای آسیا اردو و بازی تدارکاتی دیگری نیز داشته باشیم که به احتمال زیاد در کشور کویت، میزبان جام ملتهای آسیا باشد. البته این موضوع منوط به تامین هزینه‌های اعزام است. به همین منظور در تلاش هستیم با جذب حامیان مالی مانند تورنمنت فوتسال مشهد که با حضور دو تیم خارجی برگزار کردیم، تیم ملی را به کویت اعزام کنیم.

رئیس کمیته فوتسال تاکید کرد: تیم‌های ملی رده‌های مختلف همیشه از جذب اسپانسر در تامین هزینه‌هایشان بهره بردند و اینطور نیست که این اتفاق برای نخستین بار و مختص به تیم ملی فوتسال باشد. به طور کلی اینکه دنبال تامین هزینه‌های اعزام تیم ملی فوتسال با هدف رساندن بازیکنان به حداکثر آمادگی باشیم، اتفاق مثبتی است. ضمن اینکه اکنون باید متمرکز باشیم و از زمان کم باقیمانده تا آغاز جام ملتها غافل نشویم.

پرهیزکار در پایان درباره جدایی محمد هاشم زاده از تیم ملی فوتسال و انتخاب مربی جدید در این تیم گفت: هفته آینده نشست مشترکی با سرمربی تیم ملی خواهم داشت و نظر ناظم الشریعه را درباره اضافه شدن یا نشدن مربی جدید جویا خواهم شد. ما این آمادگی را داریم که در صورت درخواست سرمربی، موضوع را در کمیته فنی و توسعه بررسی کنیم. در آن صورت، گزینه های مورد نظر سرمربی بررسی خواهد شد. اما تا امروز هیچ صحبتی در خصوص این موارد انجام نشده و باقی موارد صرفا گمانه‌زنی رسانه‌ای است. ضمن اینکه تیم ملی فوتسال با همین کادر فنی فعلی عازم ازبکستان خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.