کد خبر : 187611
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 - 12:35
-

فراموشی فدراسیون فوتبال در برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال زنان

فراموشی فدراسیون فوتبال در برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال زنان

در حالی که اردوی تیم ملی فوتسال زنان باید دوم مهرماه به جهت اعزام به جام جهانی کوچک برزیل برگزار می‌شد، اما این اردو بدون اعلام قبلی لغو شد و به نظر می‌رسد که فدراسیون فوتبال ملی‌پوشان را به فراموشی سپرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال زنان از ابتدای سال ۹۹ تاکنون سالی سرشار از بدشانسی را در کارنامه خود ثبت کرده است. از روزهای آغازین سال مسابقات لیگ برتر برگزار و فشار بالای بازی‌ها سبب مصدومیت ملی‌پوشان شد. جدای از آن بعد از مدت‌ها کشمکش فدراسیون فوتبال شهناز یاری را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان انتخاب کرد اما او نتوانست تا بازیکنان را به دلیل نیمه تمام ماندن و بلاتکلیفی بازی‌های مرحله حذفی لیگ برتر و شیوع کرونا در اردوی تیم ملی جمع کند.

حال چهار روز از زمان لغو برگزاری اردوی تیم ملی برای اعزام به جام جهانی کوچک برزیل می‌گذرد و مسوولان فدراسیون فوتبال که قول مساعد برای برپایی اردوها در این تاریخ به ملی‌پوشان داده بودند زیر قول خود خود زده‌اند.

در واقع آنان خود با سرمربی تیم ملی به گفت و گو پرداختند تا تاریخ قطعی برپایی اردوها را اعلام کند اما حال سخنی از تاریخ قطعی اردوی جدید یا حتی دلیل لغو مسابقات به میان نیامده است.

شهناز یاری در زمینه برنامه‌های تیم ملی فوتسال زنان و تاریخ برگزاری اردوها، اظهار داشت: قرار بود نخستین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال زنان در شهریورماه برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا این اردو برگزار نشد. بر همین اساس طبق زمان‌بندی که صورت گرفته در مهرماه دو اردو خواهیم داشت؛ اردوی اول، هفته اول مهر ماه است که اختصاص به مرحله انتخابی دارد و فاز دوم مهر ماه به اردوی اصلی که با حضور بازیکنان جدید و قدیمی برگزار خواهد شد، اختصاص دارد.

این سخنان در حالی مطرح شد که هنوز خبری از زمان جدید برگزاری اردوها به گوش نمی‌رسد و این امر نشان از بی‌توجهی به تیم ملی است که دو بار قهرمانی آسیا را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است و هنوز ملی‌پوشان از آخرین قهرمانی در آسیا پاداشی هم دریافت نکرده‌اند. با این شرایط هنوز هم بازیکنان به عشق فوتسال ادامه می‌دهند اما این بی‌توجهی‌ها هم تمامی ندارد و اکنون با سکوت فدراسیون فوتبال در زمینه برگزاری اردوها به نظر می‌رسد اعزام ملی‌پوشان به جام جهانی کوچک هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

نباید فراموش کنیم که تیم ملی فوتسال زنان باید خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و جام ملت‌های آسیا ۱۴۰۰ آماده کند اما با این بی برنامگی‌ها نمی توان پیش‌بینی کرد که ملی‌پوشان حتی سال آینده هم به مسابقه‌ای اعزام می‌شوند یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.