کد خبر : 187619
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 - 20:17
-

قلی زاده:سرمربی با نظر هیات مدیره جدید انتخاب می شود/صبوری گزینه اول ماست

قلی زاده:سرمربی با نظر هیات مدیره جدید انتخاب می شود/صبوری گزینه اول ماست

مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره شرایط این تیم در فصل آینده لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره تغییر نام این باشگاه اظهار داشت: ابتدا جا دارد از مسئولان تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم که در ۲ سال اخیر با تمام مشکلاتی که بود به ما در مسابقات لیگ برتر کمک کردند، تشکر کنم. باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور شرایط برای تیم سوهان محمد سیمای قم بسیار سخت شده بود و مسئولان این تیم نتوانستند برای فصل بعد آن چیزی که مد نظر ما بود را فراهم کنند. با صحبت‌هایی که با مسئولان مجتمع تجاری فردوس قم انجام دادیم موفق شدیم با آن‌ها به یک توافق ۲ ساله برسیم و قرار شد فصل بعد با نام این حامی در لیگ برتر شرکت کنیم.

قلی زاده درباره حضور حسین صبوری به عنوان سرمربی در تیم مجتمع فردوس قم بیان داشت: روز‌های گذشته صحبت‌های زیادی با حسین صبوری برای سرمربیگری تیم مجتمع فردوس قم انجام شده است. با توجه به اینکه فصل بعد با گروه جدیدی وارد مسابقات لیگ برتر خواهیم شد، مسئولان تیم مجتمع فردوس قم معتقدند که انتخاب سرمربی جدید تیم باید با هماهنگی اعضای هیئت مدیره انجام شود. صبوری به غیر از تیم ما از شهرداری ساوه هم برای فصل بعد پیشنهاد همکاری دریافت کرده و قرار است پس از بررسی نظر قطعی خود را امروز یا فردا به ما اعلام کند.

مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره اینکه آیا به غیر از صبوری با گزینه‌های دیگری هم برای سرمربیگری این تیم صحبت کرده است بیان کرد: همان طور که گفتم گزینه اول ما برای فصل بعد حسین صبوری است. چنانچه نتوانیم با او به توافق برسیم به سراغ گزینه‌های دیگری خواهیم رفت. فصل بعد برادران غیاثی (مهدی و وحید) همچنان در تیم ما حضور خواهند داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.