کد خبر : 187607
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 - 12:06
-

محمدنیا:تست دوم کرونای حفاری منفی شد/به علت کاهش هزینه ها اردو نداریم

محمدنیا:تست دوم کرونای حفاری منفی شد/به علت کاهش هزینه ها اردو نداریم

تمرینات تیم فوتسال ملی حفاری اهواز برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید سالار محمد نیا با اشاره به اینکه جواب تست مرحله دوم کرونا تمام بازیکنان تیم فوتسال منفی بود، اظهار کرد: پس از مشخص شدن جواب تست، این تیم تمرینات خود را از روز گذشته با برگزاری تمرینات بدن‌سازی شروع کرد و بازیکنان تا آغاز مسابقات لیگ برتر، تمرینات خود را در اهواز پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه به علت مشکلات مالی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز امسال اردوی تدارکاتی خارج از خوزستان نخواهد داشت، افزود: در حال مذاکره با سه تیم خوب فوتسال کشور برای بازی تدارکاتی هستیم که تکلیف این بازی‌ها به زودی مشخص می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز در ادامه بیان کرد: امین جعفری، سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ملی حفاری اهواز که در نیم‌فصل دوم رقابت‌های دسته دوم باشگاه‌های کشور هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود و نتایج قابل قبولی کسب کرد، فصل آینده نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

وی از ماندن سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز خبر داد و افزود: مینا بارانی همانند فصل گذشته هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت و سعی می‌کنیم با آماده کردن یک تیم آماده به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز گفت: از روز گذشته تست گیری از بازیکنان مستعد فوتسال بانوان خوزستان آغاز شده است و پس از سه روز بهترین نفرات از سوی کادر فنی برای حضور در تیم باشگاه و فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور انتخاب خواهند شد.

باشگاه ملی حفاری اهواز در بخش ورزش قهرمانی فصل گذشته در ۱۱ رشته ورزشی در مسابقات مختلف باشگاه‌های کشور حضور داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.