کد خبر : 194169
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 - 10:49
-

اصغری‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

اولویت ما مهار جاوید است/ برای تمام دقایق بازی با کراپ برنامه داریم/ هدف سن‌ایچ تا همین‌جا هم محقق شده است

اولویت ما مهار جاوید است/ برای تمام دقایق بازی با کراپ برنامه داریم/ هدف سن‌ایچ تا همین‌جا هم محقق شده است

سرمربی سن‌ایچ ساوه گفت: کراپ الوند بازیکنان تاثیرگذار زیادی دارد اما اولویت ما در این بازی مهار مهدی جاوید است.

جواد اصغری‌مقدم سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در آستانه رویارویی با کراپ الوند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: قبل از هر چیز باید گفت که بازی‌های دور مقدماتی بازی‌های بسیار سختی بود و انصافا هر شش تیم راه‌یافته شایستگی حضور در این مرحله را داشتند و به نظرم از این به بعد بازی‌ها سنگین‌تر، فشرده‌تر و حساس‌تر خواهد شد.

او در خصوص تیمش نیز افزود: ما از این بعد برای حفظ آبرو و شخصیت تیمی خودمان بازی می‌کنیم چراکه هدفگذاری باشگاه از اول مشخص بود و بر اساس صعود به این دور بود که شکر خدا اتفاق افتاد و لذا در شرایط کنونی ما دنبال بهترین جایگاه با بضاعت و توان خودمان خواهیم بود.

سرمربی سن‌ایچ با اشاره به بازی اول تیمش با کراپ الوند تصریح کرد: ما در بازی اول میهمان هستیم که کار را سخت می‌کند اما از کراپ در لیگ بازی‌هایشان را دیده‌ایم. آنها تیم پرمهره و قابل احترامی هستند اما سن ایچ هم تیم جوان، سخت کوش و پرتلاشی است که قطعا برای دفاع از آبروی خود تمام توانش را خواهد گذاشت.

اصغری‌مقدم با ابراز رضایت از میزان آمادگی تیمش گفت: ما با اینکه در دور جدید مهدی کریمی را نداریم اما بابرنامه کار کرده‌ایم، تمرین کرده‌ایم و در تایمی که همه بازی کردند ما استراحت داشتیم و اکنون نیز آماده بازی هستیم. آنها هم تیم خوبی هستند، بازیکنان برجسته‌ای دارند که در بازی ۵نفره خوب کار می‌کنند و خوب بازی می‌کنند. به لحاظ هزینه فوق‌العاده عمل کرده‌اند و در کل تیم خوب و قابل احترامی هستند.

او با بیان اینکه برای این بازی برنامه مشخصی دارد، تاکید کرد: برای تک تک دقایق بازی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اینطور نیست که بی‌برنامه وارد زمین شویم. مطمئن هستم بازی خوبی از آب در می‌آید و همه لذت خواهند برد. انشاالله امروز هم عازم الوند هستیم و آنجا عرق‌گیری می کنیم تا آماده بازی فردا شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.