کد خبر : 199613
تاریخ انتشار : جمعه 4 تیر 1400 - 11:40
-

عمان اواخر تیر به ایران می آید

عمان اواخر تیر به ایران می آید

تیم ملی فوتسال عمان جهت انجام ۲ بازی دوستانه برابر کشورمان، اواخر تیر به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان این روز‌ها تمرینات آماده سازی خود را برای شرکت در مسابقات جام جهانی در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار می کند.

کمیته فوتسال در تلاش است تا قبل از شروع جام جهانی و با هماهنگی‌های لازم چند دیدار دوستانه را برای ملی پوشان فراهم کند تا بازیکنان با آمادگی خوبی پا به این مسابقات بگذارند.

تیم ملی فوتسال کشورمان ابتدا قرار بود از ۱۰ تا ۱۵ تیر ماه در تورنمنت ۴ جانبه که به میزبانی کشورمان و با حضور تیم‌های ارمنستان، عمان و عراق، در سالن صدرای شیراز برگزار می‌شود، شرکت کند؛ اما به دلیل انصراف ارمنستانی‌ها این تورنمنت لغو شد.

حال قرار است فقط تیم ملی فوتسال عمان به ایران بیاید تا برابر ما دیدار دوستانه‌ای انجام دهند. ظاهرا این بازی قرار است اواخر تیر ماه در سالن هندبال تهران برگزار شود. از همین رو عمانی‌ها قرار است چند روز مانده به شروع این بازی به ایران بیایند تا خود را برای انجام ۲ مسابقه دوستانه برابر ایران آماده کنند.

حسین طیبی، ملی پوش فوتسال کشورمان هم که به ایران آمده است در این بازی حضور خواهد داشت.

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای مسابقات جام جهانی آماده می‌کند که از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه ششم و با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه شده اند و در اولین بازی خود باید روز سه شنبه ۲۳ شهریور به مصاف صربستان بروند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.