کد خبر : 216991
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 - 14:07
-

کشاورز: در لیگ دشواری قهرمان شدیم/ صحبت درباره تمدید قرارداد زود است

کشاورز: در لیگ دشواری قهرمان شدیم/ صحبت درباره تمدید قرارداد زود است

سرمربی گیتی‌پسند می‌گوید تیمش شایسته قهرمانی در لیگ فوتسال بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز، کاپیتان سابق تیم ملی توانست نخستین قهرمانی‌اش در کسوت سرمربی را در لیگ برتر به دست بیاورد و با تیم فوتسال گیتی پسند در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌ها قهرمان شود. این قهرمانی، سومین جام لیگ برتر کشاورز به عنوان سرمربی و بازیکن بود.

سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند در خصوص این قهرمانی اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم در یک فصل سخت مزد زحماتمان را بگیریم و قهرمان شویم. این قهرمانی برای من اهمیت ویژه‌ای داشت و خوشحالم که توانستم به عنوان سرمربی گیتی‌پسند این افتخار را رقم بزنم. کار سختی را در لیگی داشتیم که تیم‌های مدعی زیادی داشت اما موفق شدیم در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر، قهرمان شویم و این کیفیت کار ما را نشان می‌دهد. البته ما سعی می‌کنیم در دو بازی باقی مانده نیز با تمام وجود بازی کنیم تا بازی جوانمردانه را رعایت کرده باشیم.

او در خصوص کیفیت لیگ برتر فوتسال گفت: این قهرمانی ساده نبود زیرا تا هفته بیست و دوم، پنج تیم در کورس قهرمانی بودند و برای بالا بردن جام می‌جنگیدند. من از بازیکنانم و سایر اعضای تیم ممنونم که کیفیت کار خود را حفظ و تلاش زیادی کردند تا گیتی‌پسند بتواند به قله فوتسال ایران بازگردد. ما رقبای سرسختی در مسیر قهرمانی داشتیم و چند بازی هم به چالش کشیده شدیم اما خدا را شکر می‌کنم که بدون غرور، با صلابت در مسیر قهرمانی قدم برداشتیم و توانستیم به این افتخار دست پیدا کنیم. 

کشاورز درباره تمدید قراردادش با گیتی‌پسند برای فصل بعد و همچنین برنامه‌هایش برای سال بعد عنوان کرد: هنوز دو بازی تا پایان فصل مانده است و بعد از آن باید پای میز مذاکره بنشینیم تا ببینیم چه اتفاقاتی برای فصل آینده خواهد افتاد. صحبت درباره فصل آینده زود است و درباره تمدید قرارداد، بعد از پایان یافتن کامل لیگ فکر خواهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.