کد خبر : 220141
تاریخ انتشار : شنبه 24 اردیبهشت 1401 - 15:53
-

افضل: در فوتسال ایران فقط قهرمانی مهم است/ منتظر خبر سنگ‌سفیدی هستیم

افضل: در فوتسال ایران فقط قهرمانی مهم است/ منتظر خبر سنگ‌سفیدی هستیم

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان گفت: در لیگ برتر فوتسال ایران، مهم قهرمانی است. به‌نظرم در غیر این صورت تیم دوم با دوازدهم فرقی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی افضل در خصوص وضعیت تیم فوتسال سپاهان، اظهار داشت: باشگاه سپاهان سال گذشته تصمیم به شرکت در لیگ برتر فوتسال گرفت. امسال نیز می‌خواهیم با قدرت وارد مسابقات شویم. سپاهان باشگاه بزرگی است و باید از نام آن به خوبی دفاع کنیم. 

وی افزود: با بازیکنان سال گذشته تمدید کردیم و به دنبال یک سری بازیکن جدید نیز هستیم. تاکنون با باقر محمدی، محمدحسین درخشانی و مهدی مهدی‌خانی به توافق رسیدیم و آن‌ها را جذب کردیم. 

مدیرفنی تیم فوتسال سپاهان در مورد مذاکره با مسعود یوسف گفت: با او به توافق رسیده بودیم اما او با تیم امید گیتی‌پسند قرارداد دارد و باید این مشکل را خودش حل کند. ما در این خصوص با گیتی‌پسند کار نداشتیم و با خود بازیکن مذاکره کردیم. 

افضل همچنین در مورد جذب محمدرضا سنگ‌سفیدی نیز تصریح کرد: صحبت‌های اولیه با او انجام شده و قرار است به ما خبر بدهد. 

وی در مورد اینکه قبلا از نظر اخلاقی با سنگ‌سفیدی مشکل داشته، گفت: در گذشته یک سری مشکلات داشتیم که در شرایط بازی بود. او جوان بود اما حالا مشکل حل شده و انشاالله اگر دوست داشت، در خدمت او هستیم.

عضو هیات‌مدیره باشگاه سپاهان در خصوص احتمال جذب بازیکن خارجی نیز عنوان کرد: اگر در پست‌هایی که بازیکن نیاز داریم، نتوانیم بازیکن داخلی جذب کنیم، صد در صد به دنبال جذب خارجی‌ها می‌رویم. 

افضل در مورد هدف امسال تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: همیشه هدف ما قهرمانی بوده است. سال گذشته بازیکنانمان کمی کم‌تجربه‌تر بودند اما امسال باتجربه شدند و می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند. بازیکنان جدیدی هم که جذب کردیم، در تیم‌های بزرگی بودند و هدفشان قهرمانی بود. بازیکنانی خواستیم که هدفشان بزرگ باشد. در لیگ ایران مهم قهرمانی است در غیر این صورت به نظر من تیم دوم با دوازدهم فرقی ندارد. یک تیم به جام باشگاه‌های آسیا صعود می‌کند و کسب همین سهمیه مهم است. 

وی در مورد لغو جام باشگاه‌های آسیا و تاثیر آن در فوتسال ایران گفت: تیمی هزینه می‌کند و دوست دارد در آخر به آسیا برود اما اگر این اتفاق رخ ندهد سرخورده می‌شود. امیدوارم این مشکلات حل شود و در سال‌های آینده شاهد برگزاری جام باشگاه‌های آسیا باشیم. امیدوارم سهمیه ایران نیز بیشتر شود. واقعا یک سهمیه برای ایران کم است. 

مدیرفنی تیم فوتسال سپاهان اصفهان در پایان گفت: از کمیته فوتسال و سازمان لیگ می‌خواهم که امسال نیز یک برنامه‌ریزی خوب برای لیگ برتر داشته باشند تا این رقابت‌ها از کیفیت بالایی برخوردا باشد. امیدوارم داوران هم نسبت به پارسال با تجربه‌تر شده و بهتر قضاوت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.