کد خبر : 259659
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 12:35
-

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال/ قهرمان و سقوط کننده ها قطعی می شود؟

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال/ قهرمان و سقوط کننده ها قطعی می شود؟

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال فردا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال عصر پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه برگزار می شود. گرچه تا حدود زیادی قهرمانی گیتی پسند و سقوط دو تیم مقاومت البرز و حافظ مازندران قطعی شده اما روی کاغذ این اتفاقات قطعی نیست که شاید پس از هفته بیست و دوم شاهد قطعی شدن آنها باشیم.

فرش آرای مشهد- گیتی پسند اصفهان

بازی های گیتی پسند و فرش آرا همیشه جذاب بوده و این بازی نیز دیدنی تر از همیشه خواهد بود. بازی رفت دو تیم با برتری نزدیک دو بریک گیتی پسند به پایان رسید و حالا شاگردان کشاورز می خواهند در مشهد قهرمانی خود را جشن بگیرند. با پیروزی در این بازی فارغ از هر نتیجه ای قهرمانی گیتی پسند قطعی می شود. بهمن جعفری و امیرحسین داودی در گیتی پسند مقابل تیم سابق خود به میدان می روند و در سمت مقابل بازیکنانی چون قدرت بهادری، سعید تقی زاده و میثم برمشوری در فرش آرا سابقه پوشیدن پیراهن گیتی پسند را دارند.

 

حافظ مازندران- مس سونگون

روی کاغذ کورسو امیدی برای بقای مازنی ها هست اما حتی تساوی هم این امید را از بین می برد. در سمت مقابل مس هم امید ناچیزی برای قهرمانی دارد به شرطی که برنده این بازی باشد و گیتی پسند در مشهد ببازد. هر دو تیم بیشتر برای اعاده حیثیت به میدان می روند. خیلی ها انتظار یک پیروزی پرگل را از مس سونگون می کشند و باید دید این اتفاق می افتد یا نه؟ بازی رفت دو تیم را مس ۶ بر یک برد.

 

آناصنعت قم- گهرزمین سیرجان

در هفته های اخیر گهرزمین بردهای خوبی جمع کرده تا جایگاه خود در رده سوم را تثبیت کند. این تیم این هفته بازی دشواری در قم دارد. شاگردان حسین صبوری غیر قابل پیش بینی هستند و چه بسا مثل مس و گیتی پسند روز سختی را برای گهرزمین هم رقم بزنند.در بازی رفت گهرزمین ۷ بر ۲ پیروز شد تا سنگین ترین شکست قمی ها رقم بخورد و حالا دو تیم به چیزی جز سه امتیاز این بازی فکر نمی کنند.

 

سفیر گفتمان- کراپ الوند

سفیر در پنج هفته اخیر طعم پیروزی را نچشیده با این حال در خانه بسیار زهردار است. تیم زرخانلی که به شدت مس سونگون و گیتی پسند را آزار داد حالا در اندیشه انتقام شکست دور رفت است که با برتری دو بر صفر کراپ به پایان رسید. شاگردان افضل از روزهای بحرانی دور شدند و اگر این بازی راببرند  بالاتر از سفیر گفتمان به رده هشتم می روند. دو تیم فرصتی برای شکست ندارند اگر می خواهند در نیمه بالای جدول باشند.

 

سن ایچ ساوه- مقاومت البرز

برای مقاومتی ها این بازی آخرین جبهه است. اگر برنده از میدان خارج شوند به کورس بقا ادامه می دهند اما هر نتیجه دیگری بازی های بعدی این تیم را تشریفاتی می کند.برای سن ایچ اما پس از سه هفته نبردن فرصت خوبی مهیا شده تا طعم پیروزی را بچشند. بازی رفت دو تیم در کرج را سن ایچ ساوه برد و حالا باید دید مقاومت می تواند آن شکست را جبران کند؟

 

ایرالکو اراک – شهرداری ساوه

دربی استان مرکزی از این بابت جذاب خواهد بود که دو تیم در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفتند و می خواهند به این روند خود ادامه دهند. ایرالکو البته سه بازیکن کلیدی خود را برای این بازی ندارد که دوتای آنها دروازه بان های تیم هستند و خوراکچی باید از گلرهای ذخیره خود استفاده کند.بازی رفت در ساوه با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسیده بود. خوراکچی زمانی روی نیمکت شهرداری ساوه می نشست و حالا تقابلش با این تیم دیدنی خواهد بود.

 

فولاد زرند – پالایش نفت بندرعباس

فولاد زرند امیدوار است با سومین مربی خود بتواند از پایین جدول جدا شود. کسی انتظار جایگار دوازدهمی را از این تیم نداشت و حالا آنها در بازی خانگی مصمم به پیروزی هستند. پالایش نفت بعد از برد شیرین اما جنجالی مقابل سفیر گفتمان برای اینکه جایگاه خود را بهبود ببخشد به زرند آمده تا دست پر به بندر برگردد.بازی رفت با برتری نزدیک پالایش و نتیجه ۲بر یک به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.