کد خبر : 208291
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1400 - 10:17
-

رضازاده: چرا لیگ بانوان را دوره ای برگزار نکردند؟/ قضیه مربی تیم ملی بانوان مثل جوک شده است

رضازاده: چرا لیگ بانوان را دوره ای برگزار نکردند؟/ قضیه مربی تیم ملی بانوان مثل جوک شده است

سرمربی تیم بانوان نصرفردیس البرز از تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال نصر فردیس البرز در هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان با ۱۲ گل تیم کیمیای اسفراین را در هم کوبید.

معصومه رضا زاده سرمربی این تیم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: همیشه بازی های اول تمام آمادگی یک تیم نیست ولی من از شیوه بازی تیمم و بازیکنان راضی هستم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم نصر فردیس البرز در مورد سطح این فصل از لیگ برتر بانوان اذعان داشت:  با شروع هفته اول نمی توانیم از الان بگوییم امسال سطح لیگ نسبت به سالهای گذشته چه فرقی دارد اما به نظرم این تیم های تازه لیگ برتری با یارگیری حتما به جذابیت لیگ کمک می کنند.

وی در مورد تعداد تیم های لیگ برتر و نحوه برگزاری بازی ها خاطر نشان کرد: به نظرم لیگ بانوان پتانسیل ۱۲ تیم را دارد.در مورد نحوه برگزاری ها آقای جابری چند روز پیش مصاحبه کرد و گفت که مخالف پلی آف است اما نمی دانم چرا برای بانوان این شیوه را ادامه دادند و بهتر بود که بازی ها به صورت دوره ای برگزار شود.

رضازاده درمورد شانس قهرمانی تیم نصر فردیس تاکید کرد: خداراشکر ما تمرینات پیش از فصلمان را خیلی عالی و به موقع شروع کردیم. کل مجموعه نصر تمام تلاشش قهرمانی است و اینکه این فصل تیمی متفاوت نسبت به سایر تیمها باشیم و تنها با تمرین و تمرین به هدفمان می رسیم.

سرمربی تیم نصر فردیس البرز در پایان در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: قضیه مربی و تیم ملی بانوان دیگر تبدیل به جوک شده است.خیلی برایم جالب است که چطور بین کمترین گزینه ها ما حتی جرات انتخاب مربی تیم ملی را نداریم.من و سه گزینه دیگه برای مصاحبه به فدراسیون رفتیم اما جالب است که  دوباره گزینه های جدیدی را اعلام کردند. مگر اینقدر تناقض  می شود؟ بر چه اساسی این اسم ها را ردیف می کنند؟ اما هر چه هست به ضرر فوتسالمان است  و ما همین الانم از خیلی از تیم ها دو هیچ عقبیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷

فوتسال بازى کردن خانم ها خودش جوووک هست برید بِه زندگى خودتون برسید