کد خبر : 1422
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1392 - 20:11
دسته‌بندی نشده
-

فرهادی: از حیدریان راضی ام/ در قواره های تیم برنده نبودیم

فرهادی: از حیدریان راضی ام/ در قواره های تیم برنده نبودیم
سرمربی تیم فوتسال برنای خوزستان پس از باخت تیمش مقابل علیصدر گفت: از عملكرد تيم راضي نبودم و انتظار اينكه اين چنين نتيجه اي رقم بخورد را نداشيتم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حیدر فرهادی پس از شکست تیم برنا مقابل کاشی نیلو اظهار داشت : با توجه به اینکه باخت بدی داشتیم ، از عملکرد تیم راضی نبودم و انتظار اینکه این چنین نتیجه ای رقم بخورد را نداشیتم.
وی در ادامه گفت : در ابتدای بازی تیم ما در شرایط بازی نبود و اصلا آماده بازی نبود و شمایل یک تیم که باید در بازی بجنگد و برنده بازی شود را نداشت و زمانی هم که به خود آمدیم بسیار شده بود و با توجه به نتیجه ای که حاصل شد ، تیم مقابل شاید از لحاظ مالکیت و حفظ توپ خوب عمل کرد ولی بازیکنان ما به شکل فردی بسیار ضعیف بودند و بازی کردن در شکل تکروی و خودخواهانه باعث از دست رفتن موقعیت های تیم ما و منجر به گلزنی تیم حریف شد.
وی بیان کرد : در نیمه دوم یک موقعیت خوب داشتیم که ضربه آلبوفیتیله به تیرک زد و تبدیل به گل نشد و در ادامه اگر شنوفی یک پاس به بیرون داشت شاید نتیجه مساوی و حتی پیروزی تیم ما رقم می خورد ولی دقیقا همان توپ در ضد حمله در درون گل ما قرار می گیردو گل سوم آب سردی به تیم ما بود و شیرازه ی تیم را از هم پاشید.
فرهادی عنوان کرد : آقای حیدریان در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و حتی بین دو نیمه من به او گفتم که امروز روز خوب شماست و در نیمه دوم عملکرد بسیار بهتری داشتند.
سرمربی تیم برنا در رابطه با عملکرد داوران در این دیدار گفت : قصد ندارم زیاد در مورد داوری صحبت کنم ولی احساس می کنم داور دوم مقداری ضعیف سوت زد و اگر سوت هایش به کرار نبود و دست به کار نمی شد شاید تیم ما با حوصله بهتری بازی می کرد.
وی در رابطه با نتایج حاصل شده در دیگر بازی ها گفت : برد تیم کرمان و علیصدر به سود ما تمام شد ولی اختلاف امتیاز تیم های یزد و اصفهان با ما بیشتر شد که این دو تیم یک بازی بیشتر دارند و ما با پیروزی این هفته مقابل پرسپولیس می توانیم به آنها نزدیکتر شویم.
فرهادی در مورد پخش زنده بازی های خانگی اظهار داشت : در بحث پخش زنده دو مشکل شاید در آینده پیش بیاید ،
یک آنکه فیلم بازی های ما رایگان در اختیار تیم های دیگر برای آنالیز قرار میگیرد و دیگری توجه بازیکنان به حاشیه ها می شود ولی اگر پخش زنده از لحاظ مالی به سود باشگاه باشد ما مشکلی با این نخواهیم داشت.
وی در پایان برنامه تمرینی تیم برنا را تا قبل از دیدار با پرسپولیس اینگونه اعلام کرد : روز شنبه را به بازیکنان استراحت داده ایم و از یکشنبه تمرینات را آغاز می کنیم و روز پنج شنبه که مصادف با عاشورای حسینی است را نیز تعطیل کرده ایم و روز شنبه نیز یک عرقگیری و تمرین سبک را داریم و انشاالله در روز یکشنبه با یک میزبانی خوب ، دست پر از بازی خارج می شویم.
تیم برنا در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک کشور از پرسپولیس تهران پذیرایی خواهد کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.