کد خبر : 28940
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 13:33
-

قطعی شدن سرمربیگری اصغری مقدم

قطعی شدن سرمربیگری اصغری مقدم
رئیس هیأت مدیره باشگاه دبیری گفت: صحبت‌هایی با اصغری‌مقدم صورت گرفته و از نظرم سرمربیگری او در این تیم تمام شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتسال دبیری اظهار داشت: ما با چند گزینه‌ خارجی و داخلی صحبت‌هایی را داشتیم اما به توافق نهایی نرسیدیم و تنها با جواد اصغری‌مقدم صحبت‌هایمان به نتایجی رسیده که قرار است هفته آینده او به تبریز بیاید تا در خصوص امضا قرارداد و لیست بازیکنان با او صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه هدف دبیری برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال چیست تاکید کرد: ما به دنبال اسپانسر هستیم تا در صورت عقد قرارداد با حامی مالی چند بازیکن ملی‌پوش و خارجی جذب کنیم تا پس از آن به قهرمانی در لیگ برتر فکر کنیم اما در صورتی که این امر محقق نشود و اسپانسری برای تیم پیدا نشود تلاش خود را برای قرار گرفتن جز ۴ تیم اول جدول انجام خواهیم داد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه دبیری در خصوص اینکه چقدر احتمال سرمربیگری اصغری‌مقدم وجود دارد تصریح کرد: با توجه به صحبت‌هایی که صورت گرفته به نظرم سرمربیگری اصغری‌مقدم در دبیری برای فصل آینده تمام شده است و او به عنوان مربی جوان و بازیکن در کنار تیم خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عباس چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

جناب دبیرى از همین امروز سقوط شما به لیگ یک و منحل شدن تیم دبیرى را تبریک میگویم!!!!این اصغرى اینکاره نیست جانا!!

نام ... سه شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

“عباس” شما که هنوز فصل شروع نشده شروع کردین حاشیه سازی! بذارین با آرامش شروع کنند دگه، مگه اصغری مقدم چه هیزم تری به شما فروخته؟ دبیری قبلا هم ریسک کرده چه تو زمینه بازیکن چه مربی، یا کلا دوست دارین فقط تبریک بگین اونم از نوع سقوطیش اینا؟ اگه واقعا قصد انتقاد دارین یه دو خط بنویسین که چرا و چطور اینکاره نیست نه بیاین هی بگین جانا خوش است گفتن اینا
خ خ خ خ خ