کد خبر : 77895
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 18:30
-

ابطحی:تیم ملی شانس بالایی برای پیروزی در دیدار رده بندی دارد

ابطحی:تیم ملی شانس بالایی برای پیروزی در دیدار رده بندی دارد
ملی پوش اسبق فوتسال ایران با تقدیر از عملکرد فوتسالیست ها در جام جهانی کلمبیا،تاکید کرد: تیم ملی فوتسال شانس بالایی برای کسب عنوان سومی جام جهانی فوتسال 2016 کلمبیا دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی ابطحی درباره دیدار بامداد امروز (چهارشنبه) ایران و روسیه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال که با شکست ۴ بر ۳ شاگردان محمد ناظم الشریعه همراه بود،گفت: بازی بسیار خوبی بود ولی تیم ایران نتوانست از موقعیت هایی که بدست آورد به خوبی استفاده کند؛ در غیر این صورت ایران می توانست یکی از تیم های فینال جام جهانی باشد.
وی با بیان اینکه تیم ایران در دفاع مانند حمله عمل نمی کند، افزود: بازیکنان ما می توانستند در چند موقعیت از فرصت هایی که برایشان ایجاد شده بود نهایت بهره را ببرند ولی این اتفاق نیفتاد.
تیم های ملی آرژانتین و پرتقال بامداد فردا (پنجشنبه) دومین دیدار مرحله نیمه نهایی را برگزار می کنند و بازنده این دیدار حریف ایران در دیدار رده بندی خواهد بود.
بازیکن اسبق تیم های ملی فوتبال و فوتسال درباره امکان پیروزی تیم ایران بر بازنده دیدار تیم های آرژانتین و پرتقال در دیدار رده بندی گفت: این امکان وجود دارد و تیم ایران از شانس بالایی برای کسب عنوان سومی برخوردار است.
ابطحی اظهار داشت: تیم ملی فوتسال ایران اگر روندی را که بعد از مرحله گروهی دنبال کرده، ادامه دهد می تواند برنده دیدار رده بندی باشد؛ امروز فاصله زیادی بین تیم ایران در مرحله گروهی با تیم ایران به ویژه در دیدار با تیم های برزیل، پاراگوئه و حتی روسیه می بینیم.
دیدار رده بندی جام جهانی فوتسال کلمبیا قرار است (ساعت ۲۰ و ۳۰ به وقت تهران) روز شنبه دهم مهرماه در شهر کالی کلمبیا برگزار شود.
وی درباره فاصله تیم های اول و دوم ایران در زمین، تصریح کرد: فاصله ای بین بازیکنان فوتسال وجود ندارد بلکه ۴ بازیکن تیم ایران از جمله جاوید، حسن زاده و توکلی نمایش بهتری داشتند؛ به نظر من بازیکنان ما هنوز در اندازه های خود ظاهر نشده اند و تیم ایران از ظرفیت های بیشتری برخوردار است و می توان تعادل را در تیم ایجاد کرد.
مدیرفنی تیم فوتسال آرمین آستارا درباره گل اولی که تیم ایران از روسیه خورد، گفت: به نظر من ورود محمد طاهری به عنوان دفاع راس در زمان خوردن گل اول اشتباه بود.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و فوتسال اضافه کرد که محمدرضا سنگ سفیدی و محمد طاهری آن گونه که باید، در دفاع قدرتمند نشان ندادند و لازم است که خط دفاعی تیم ایران با کیفیت بالاتری در دیدار رده بندی ظاهر شود.
ابطحی درباره دیدار نیمه نهایی خاطرنشان کرد: اگر تیم ملی فوتسال با آرژانتین بازی داشته باشد، باید خط حمله و اگر با پرتقال بازی داشته باشیم، خط دفاع خود را تقویت کند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.